Strzyżarki Philips i fryzura #NaPazdana
Polacy golą się #NaPazdana. Philips pomaga.
Michał Pazdan okazał się jedną z największych gwiazd polskiej reprezentacji podczas tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Na jego cześć zorganizowana została nawet akcja #NaPazdana, do której przyłączyła się firma Philips.
Piłkarskie Mistrzostwa Europy już za nami. Nasza reprezentacja udowodniła, że jest jedną z najlepszych drużyn na Starym Kontynencie i ma jednych z najlepszych zawodników – na czele z Fabiańskim, Lewandowskim, Grosickim, Krychowiakiem, Glikiem, no i oczywiście Pazdanem. Ten ostatni nie dopuszczał przeciwników do naszego pola karnego i nie dał szans Niemcom – to właśnie po spotkaniu z naszymi sąsiadami na dobre rozpoczęła się „Pazdomania”, a sam obrońca, rozpoznawalny dzięki fryzurze „na zero” stał się bohaterem akcji #NaPazdana.
#NaPazdana
Jeszcze podczas imprezy wystartowało wydarzenie zatytułowane „Jak Polska awansuje do finału to obcinam się #NaPazdana”. Udział w nim zadeklarowało 59 tysięcy osób, ale niestety nasi musieli uznać wyższość Portugalii w ćwierćfinale. Choć nie przybyło nam 59 tysięcy łysych facetów, inicjatorzy akcji postanowili uhonorować naszego bohatera i tak. W zgoleniu włosów pomogła im firma Philips, która wysłała do nich prezent, w postaci 5 strzyżarek Series 5000. Dlaczego akurat Philips? Ponieważ Pazdan przyznał w jednym z wywiadów, że to właśnie z maszynek tego producenta korzysta.
#NaPazdana
Tutaj jednak akcja się nie kończy. Zgodnie z dżentelmeńską umową inicjatorów wydarzenia „#NaPazdana” oraz firmy Philips, w zamian za zgolenie głów przez tych pierwszych, do czegoś jeszcze zobowiązał się sam producent. Konkretnie: do przygotowania i wysłania paczek ze swoimi produktami najmłodszym kibicom z 10 domów dziecka wybranych przez pomysłodawców akcji. A #NaPazdana goli się tak:
Oby więcej takich akcji w przyszłości – takich, czyli łączących społeczną integrację z honorowaniem polskich bohaterów naszych czasów oraz działalnością charytatywną. Pozytywnie! :-)
Źródło: Philips