/hamag/assets/h-samsung-lifestyle-hero-jpg-13118.jpeg

Telewizor dopasowany do Twojego stylu życia

Projektując swoje urządzenia spod znaku Lifestyle TV firma Samsung chce dopsować się do Twojego stylu życia. I robi to w bardzo ciekawy sposób.

Data publikacji: 10.09.2021

Samsung The Frame jak obraz

The Frame jest Ci już pewnie doskonale znany. Możesz jednak nie wiedzieć, że telewizor, który na ścianie trudno jest odróżnić od obrazu, doczekał się w tym roku nowej wersji. Oferuje jeszcze wyższą jakość obrazu, jest jeszcze smuklejszy, ma 12 razy więcej pamięci na zdjęcia, a do tego wykorzystuje najnowsze technologie. Dzięki temu może pochwalić się 100% Natężeniem Kolorów, wysokim kontrastem i trybem, w którym parametry wyświetlania same dostosowują się do tego, jakie warunki oświetleniowe panują aktualnie w Twoim pokoju. Jeśli sztuka i minimalizm to właśnie to, co lubisz, to jest to propozycja dla Ciebie. 

Samsung The Frame

Designerski Samsung The Serif

Dla tych, którzy cenią sobie dizajn z charakterem, powstał z kolei The Serif. Zaprojektowali go słynni na całym świecie bracia Bouroullec, biorąc sobie za punkt odniesienia kształt litery „I” z szeryfami. Efekt robi niesamowite wrażenie i to niezależnie od tego, z której strony i pod jakim kątem patrzy się na ten telewizor. Poza tym jednak, że wyróżnia się stylistyką, to wciąż wyśmienity sprzęt, oferujący obraz o wysokiej jakości – z żywymi kolorami, wysokim kontrastem i nienaganną szczegółowością. 

Samsung The Serif

Samsung The Sero dla fanów TikToka

Jeżeli to nie telewizja, ani nawet serwisy pokroju Netfliksa, są tym, co najbardziej lubisz oglądać, to być może opcją dla Ciebie jest The Sero. To telewizor stworzony z myślą o nowym pokoleniu, dla którego naturalny jest pionowy format materiałów wideo. Sekret tkwi w tym, że jego ekran obraca się właśnie o 90 stopni, aby umożliwić wygodne oglądanie takich treści. Na prawdziwą magię możesz liczyć, jeśli korzystasz ze smartfona firmy Samsung – wtedy ekran będzie się obracać automatycznie, dostosowując się do trzymanego w Twoich dłoniach telefonu. 

Samsung The Sero

Outdoorowy Samsung The Terrace

A jeśli lubisz (albo myślisz, że możesz polubić) oglądanie telewizji na świeżym powietrzu, to dla Ciebie właśnie powstał The Terrace. To telewizor, na którym wrażenia nie robi ani deszcz (bo jest wodoszczelny), ani słońce (bo ma antyrefleksyjną powłokę ekranu), ani nawet owady. To idealna opcja, by uprzyjemnić sobie grilla w weekend czy też zebrać wszystkich znajomych i wspólnie obejrzeć meczyk w przydomowym ogródku. 

Samsunng The Terrace

A może projektor Samsung The Premiere?

Najnowszym spośród lajfstajowych urządzeń Samsunga jest natomiast The Premiere – nie telewizor, lecz projektor, ale oferujący tę samą funkcjonalność co tradycyjny odbiornik. Ma tuner DVB-T2, więc możesz oglądać telewizję i ma też system Smart TV, więc bez problemu uruchomisz Netfliksa czy YouTube’a. Co więcej, dzięki technologii Ultra Krótkiego Rzutu, możesz umieścić go niemal przy samej ścianie, a i tak cieszyć się obrazem o przekątnej 100 (a nawet 130) cali. Rozdzielczość 4K sprawi, że wszystkie szczegóły będą dobrze widoczne, a Potrójny Laser – że kolory będą wyglądać realistycznie i żywo. Wisienką na torcie są mocne głośniki, dzięki którym nie musisz podłączać żadnego dodatkowego nagłośnienia.

Samsung The Premiere

Źródło: Samsung

Zobacz także

Trendy / #News

vanilla-ice-icon-jpg-13134

Vanilla Ice powrócił i promuje eko-postawę

„Hej Ty, to jest pomysł na eko-równowagę”

Trendy / #News

h-the-frame-icon-jpg-13113

Polacy wybierają telewizor w stylu skandynawskim

Samsung The Frame TV w stylu skandynawskim króluje w Polsce. Tak wynika z danych, jakimi podzielił się z nami producent.

Trendy / #Artykuł

choinka-hamag-classic-jpg-12745

Choinka sztuczna czy żywa? Sprawa wcale nie jest taka oczywista

Jaką choinkę kupić? Drzewka kupowane w marketach zrobione są z tworzyw sztucznych. Już sam proces ich wyprodukowania ma zły wpływ na środowisko. Alternatywą mogą być wypożyczalnie żywych drzewek w doniczkach. Ale zacznijmy od początku...

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.