/hamag/assets/otwarcie-jpg-7205.jpeg

Ślub w klimacie glam

Jak prezentują się najświeższe trendy w modzie ślubnej? Czy wciąż pozostajemy w stylu zwiewnego romantyzmu?

Data publikacji: 12.01.2017

Świeże kwiaty w mocnych kolorach, błyszczące dodatki, przepiękna papeteria, skromna, ale zadziorna sukienka, elegancki mężczyzna u boku. Tak ma wyglądać ślub w 2017 roku. O szczegóły zapytaliśmy Natalię Zielinską z Manufaktury Ślubnej, specjalistkę od magicznych stylizacji.

HAmag: Spotykamy się po raz kolejny, dlatego od razu przejdziemy do rzeczy [śmiech]. Nowy rok, nowe trendy?

Natalia Zielinska: Niekoniecznie. Jeśli chodzi o strój – udoskonalamy po prostu to, co dominowało do tej pory. Ciągle pozostajemy w klimacie romantycznym – koronkowe i kwiatowe suknie wciąż goszczą na wybiegach – koniecznie z odsłoniętymi plecami, które wysmuklają sylwetkę. Niespodzianką jest natomiast paleta barw. Projektanci postawili nie tylko na biel, ale również kolory: nude, brzoskwinię, szarości oraz róże. W większości przypadków porzucamy pomysł na welon, a na głowach panien młodych pojawiają się subtelne biżuteryjne opaski czy grzebienie. Nadają one uroku i subtelności.

H.: A co z naturą? Wciąż jest bardzo trendy? Jak odnosi się do nurtu glam?

N.Z.: W nowym sezonie natura jest modna w wydaniu glamour, czyli do mchu, drewna czy zielonych liści koniecznie powinniśmy dodać złote lub srebrne elementy. Jest to absolutny hit tego sezonu. Stawiamy zatem na dekoracyjne elementy. Na stołach świetnie sprawdzą się geometryczne pojemniki, miedziane dzbanki lub inne naczynia ze starego złota. Do łask wracają też już trochę zapomniane wysokie świece…

H.: A w jakich kolorach dekorujemy przestrzeń nad stołami?

N.Z.: W tym temacie dominuje trend zwany „greenery”, czyli zielony połączony z... zielenią [śmiech]. Girlandy (bardzo modne w tym sezonie) zwisają nad stołami gości najlepiej w mariażu z amerykańskimi światełkami. To świetna aranżacja, jeśli chcemy, aby efekt nie był do końca „glam".

H.: Opowiedz o sesji? Skąd czerpałaś inspiracje? Jaki styl wybrałaś?

N.Z.: W naszej sesji postawiliśmy zdecydowanie na ten pierwszy styl. Stworzyliśmy klimat „old hollywood”. Zdecydowaliśmy się zatem na kolor złoty, który jest absolutnym przebojem tego sezonu, ale w połączeniu z nieco kontrowersyjną barwą, czyli czernią. To zestawienie ukazuje, że tak naprawdę nie trzeba bać się szaleństw. Powstał filmowy klimat i jak widzicie, nie jest to typowa aranżacja ślubna, ale inspiracja do tego, aby próbować nowych rozwiązań. Nietrudno bowiem w dekoracjach połączyć róż ze złotem (naszym zdaniem tegoroczny hit) – chcieliśmy pokazać coś oryginalnego.

Uzupełnieniem aranżacji są oczywiście kwiaty w wydaniu lekkich i zwiewnych kompozycji. Mamy mieć wrażenie, że są przed chwilą zerwane z ogrodu. Nadal będą królowały wiązanki z polnych kwiatów, jak również piwonii czy róż. Równie ważna pozostaje papeteria – im bardziej spersonalizowana, tym lepiej. Piękne wzory motywów przewodnich i kaligrafia to rzeczy, na które powinny zwracać uwagę pary młode, które chcą oczarować gości. Detale są bardzo ważne – dzięki nim stworzycie cudowną aranżację.

Twórcy sesji:

Modele: Marta Zimlińska & Damian Haberny
Scenografia: Manufaktura Ślubna
Florystyka: Pracownia Zieleni 
Słodkości: Owacja 
Papeteria: Styletter - Kaligrafia Nowoczesna 
Fotografia: Aga Bondyra Fotografia 
Makijaż: Izabela Kolanowska 
Fryzura: Anna Wesołowska - Labirynt Fryzur 
Suknia: Amy Love Bridal-Suknie Ślubne 
Garnitur: Cybina Markowe Kolekcje
Mucha, spinki: HisOutfit 
Biżuteria: NOVIA BLANCA 
Buty panny młodej: Klingsporn Collection

Natalia Zielinska, FOT. ELŻBIETA SIEKIERSKA

Natalia Zielinska, projektantka Manufaktury Ślubnej urodziła się i wychowała w Poznaniu, gdzie mieszka do dzisiaj. To tutaj od samego początku rozwijała swoje pasje i marzenia – początkowo była to myśl o byciu piosenkarką, a dziś o projektowaniu najpiękniejszych ślubów w Polsce.

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.