Redakcja

Na co dzień szuka inspirujących historii. Fascynuje się odważnymi ludźmi i pięknymi przedmiotami. Drąży i naświetla palące kwestie. Lubi papierowe książki i truskawki pachnące truskawkami.

Czasami robi wszystko na opak - jak to typowy rak. Fotografia to jego hobby. Chodzi na basen i siłownię, ale garba już nie zmniejszy. Choć z przerażeniem patrzy w przyszłość, to uważa się za optymistę.

Jego drugie imię to Marketplace. Robi pyszne ciasto, z którym mogą się równać jedynie pieczone przez niego ciasteczka. Gdy zapytacie kolegów z pracy o Krystiana, powiedzą: "skromny i niezwykle dokładny współpracownik".

Autorzy tekstów

Copyfighter kawoholik. Lubi, kiedy wyrazy pięknie obok siebie wyglądają. Na co dzień specjalistka ds. marketingu w Agencji Reklamowej Quiet Axis. W wolnym czasie chwyta za pada i ucieka w świat RPG. Entuzjastka fotografii i szczęśliwa posiadaczka wysłużonego Nikona D700.

Niespotykanie spokojny człowiek. Redaktor od kilku lat zgłębiający branżę technologiczną. Z uwagą śledzi każdą nowinkę wkraczającą na rynek i nie zawsze zgadza się z wizjami producentów. Kibic sportowy, lubi czarny humor, zawsze stawia sobie jasne cele.

Analog man in a digital world. Uwielbia pisać o nowych technologiach – szczególnie takich, które mają realny wpływ na ludzkie życie. Podziwia ich twórców. W poszukiwaniu odpowiednich znaków szusuje palcami po klawiaturze od 2010 roku. W wolnych chwilach nie gardzi sportem i dobrą książką.

Antropolog kulturowy, którego zainteresowania oscylują wokół systematyki systemów symbolicznych i antropologii religii. Gdy akademiccy zwierzchnicy nie patrzą jest pasjonatem nowych technologii. Pisał już na takie tematy, że wstyd się przyznawać. Miłośnik kawy i papierosów. Autor książki o ateizmie, za którą jeszcze nikt go porządnie nie obraził.

Historyczka sztuki, doktorantka na Uniwersytecie Wrocławskim. Pisze o sztuce i designie do magazynów takich jak Contemporary Lynx i Label.

Z wykształcenia filolog chorwacki, z natury entuzjastka prostych form i minimalizmu w dizajnie, z drugiej strony długich metafor i zdań wielokrotnie złożonych. Koktajlu z obu dziedzin szuka w wydaniach książek dla dzieci i dorosłych.

Językowy paparazzo. Studentka filologii angielskiej, makijażystka, była dermokonsultantka. Fanka stylu Carine Roitfeld, koreańskich masaży twarzy oraz mody i kultury brytyjskiej. Dzięki temu na jej biurku można znaleźć porozrzucane albumy o modzie, azjatyckie kosmetyki i wciśnięte między długopisy zdjęcie rodziny królewskiej.

Freelancerka, znana w sieci jako Pani od PR. Przez 2 lata prowadziła w Krakowie poranne spotkania z cyklu CreativeMornings, eksplorując krakowskie środowiska kreatywne. Pasjonatka niszowych magazynów drukowanych na dobrym papierze, długich wywiadów i jogi Iyengara.

Blogerka, mobile geek, heavy smartphone user. Pracowała dla takich firm jak Accenture, Motorola, Orange czy Play. Prowadzi agencję PR Calling!, skupioną wokół firm z branży mobile, IT, new tech i start-ups.

Znajduję wartość we wrażeniowym i zmysłowym. Językowo i projektowo podejmuję próbę zamknięcia tego w formie o podobnej ciężkości i nastrojowości.

Socjolożka, PRowiec i redaktorka zafascynowana wszelakimi nowinkami technologicznymi ułatwiającymi życie. Namiętnie testuje, próbuje i samodzielnie tworzy naturalne kosmetyki pielęgnacyjne. Wrażenia opisuje na swoim blogu „W Strefie T”, www.wstrefie-t.pl.

Z wykształcenia designer, zawodowo projektuje wnętrza. Swoją pracę traktuje jak pasjonującą przygodę. Chciałaby, aby ludzie żyli pięknie i w zgodzie ze swoim „wnętrzarskim kodem”, dlatego cechą charakterystyczną projektów Magdy Fornal jest elastyczność stylistyczna, www.magdafornalwnetrza.pl

Propagatorka sekspozytywnego stylu życia, blogerka. W sieci funkcjonuje jako proseksualna. pl, a w świecie rzeczywistym uczy, w jaki sposób szczytować i jak dawać klapsy. Posiadaczka imponującej kolekcji gadżetów erotycznych i kolekcjonerka przeżyć.

Alter ego redakcji magazynu HAmag. Doskonale zna się na najnowszych trendach i wie, jak smakują niebieskie maliny. Testuje, recenzuje, poszukuje ciekawych historii. Lubi czytać książki Joanny Bator i słuchać smutnych melodii.

Jest fotografem. Zdrowym odżywianiem i medycyną alternatywną interesuje się od lat. Przetestowała wiele rodzajów diet. Wielokrotnie z powodzeniem radziła sobie z alergicznymi dolegliwościami. Najtrudniejszą okazuje się być egzema córeczki, z którą Kasia boryka się od 5 lat i jest blisko rozstrzygnięcia problemu: leeloo.photokasia.com

Specjalista feng shui biznesu. Prowadzi firmę doradczą z zakresu świadomego zarządzania i aranżacji przestrzeni oraz coachingu Just a Flow. Prywatnie mama Janka i Jagody.

Filozof, doktor nauk społecznych, założycielka Flow Agency. Genetycznie uzależniona od wprowadzania w życie nowych wizji. Zajmuje się tworzeniem i realizacją najbardziej skutecznych modeli komunikacji na styku PR i marketingu.

Z zawodu ekonomista i audytor, z doświadczenia – dziennikarka, grafik, marketingowiec i specjalista ds. PR. Lubi poznawać, czytać, próbować i tworzyć (czasem też przetwarzać np. na maszynie). Ma poczucie rytmu i humoru, szybko rozpoznaje dobry design i kiepską kuchnię. Wyszukuje dobre pomysły i ciekawe rozwiązania. Interesuje się wszystkim co wpływa na rozwój człowieka oraz jego samodoskonalenie.

Dziennikarka technologiczna, od 5 lat pisze dla portalu Gazeta. pl. Zajmuje się głównie tym, co jest na styku nowych technologii i nauk społecznych. Z ciekawością zagląda w przyszłość i cieszy się na moment, gdy dostępna już będzie turystyka kosmiczna. Nigdy nie wychodzi z domu bez smartfona i czytnika książek.

Namiętnie zbiera modowe magazyny i podróżuje w poszukiwaniu inspiracji. Studiuje historię sztuki, która pozwala jej patrzyć na świat z innej perspektywy. Marzy o tym, by na co dzień mówić po włosku, jeść gelato i czuć dolce vita.

Autor jest dyrektorem zarządzającym MineWine.pl. oraz członkiem Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. Organizuje liczne degustacje i szkolenia z zakresu wiedzy o winie.

Pracuje ze słowami i obrazami.

Dziennikarka. Autorka blogów I LIKE DESIGN oraz I LIKE PHOTO. Lubi design, lubi fotografię, kocha książki.

Magda i Zosia, czyli autorki blogu kobietybiegaja.pl. Biegają od dawna, a od ponad trzech lat starają się zarazić swoją pasją również innych, głównie kobiety. Oprócz pisania organizują kobiece spotkania biegowe oraz chętnie angażują się w różnego rodzaju projekty – nie tylko biegowe.

Informacje prasowe prosimy przesyłać na adres e-mail: angelika.drygas@benchmark.pl

Dział marketingu i administracji

Sławomir Komiński – prezes zarządu
Wojciech Kiełt – wiceprezes zarządu
Sebastian Jaworski – dyrektor operacyjny
Magdalena Szmatuła – project manager
Kamil Szarzyński – project manager strefy Technologie i Przedsiębiorczość
Marta Dwornik – office manager

Informacje prawne

Nazwa firmy: Benchmark Sp. z o.o.
Siedziba firmy: ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań
NIP 779-232-24-08
Zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000295167. Wysokość kapitału zakładowego 2.500.000 pln

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.