/hamag/assets/otwarcie2-jpg-4741.jpeg

Pan Drwal – bo o brodę trzeba dbać!

Test kosmetyków dla brodaczy ze sklepu Pan Drwal.

Data publikacji: 19.09.2016
Jeśli nosisz brodę, to wiesz, że trzeba o nią dbać, by odwdzięczyła się miękkością, puchatością i uwielbieniem kobiet. Troska o nasze polskie brody to misja sklepu Pan Drwal, oferującego naturalne kosmetyki do pielęgnacji tego atrybutu męskości. Specjalnie dla Was zdecydowałem się zaniedbać nieco własną brodę, by przekonać się, czy olejek, balsam oraz perfumy od Pana Drwala postawią ją na nogi. Coby nie przedłużać, zapraszamy na test kosmetyków dla brodaczy.

W gruncie rzeczy, trudno powiedzieć, czy broda ciągle jest szczytem mody męskiej. Fakt, jeszcze niedawno był na brody szał i medialny szum, dziś jednak nieco się to całe zamieszanie uspokoiło. Czy to jednak znaczy, że broda wyszła z mody? Oj nie! Nawet jeśli ci bardziej zorientowani w temacie uważają, że dziś facet powinien golić się na zero i nosić szelki, bo taka moda – czego wcale nie można wykluczyć – to w żadnym wypadku nie znaczy to, że brodacze odeszli w niebyt. Wręcz przeciwnie! Broda ma w sobie nieprzemijalną urodę, broda nie szuka poklasku, broda wybacza i rozumie... Broda jest! Po prostu, broda jest uniwersalnie modna, o czym przekonać powinni się wszyscy mężczyźni, którzy dostąpili zaszczytu posiadania zarostu. Pamiętajmy jednak o jednej, kluczowej sprawie. Mówimy tu o brodzie wypielęgnowanej, wyczesanej, wypomadowanej, pachnącej. Dla posiadaczy brody niezadbanej jest specjalne miejsce w piekle. Jak zatem dbać o brodę? Ot, choćby używając naturalnych kosmetyków ze sklepu Pan Drwal, jak testowane dzisiaj olejek, balsam oraz perfumy.

Kosmetyki ze sklepu Pan Drwal z linii PREMIUM

Na potrzeby testu otrzymaliśmy w przesyłce trzy buteleczki z kosmetykami. W największej znajduje się balsam, w średniej perfumy, a w najmniejszej olejek. Wszystkie buteleczki zapakowane były w czarne i matowe kartonowe pudełka. Bardzo stylowe, minimalistyczne, ładne po prostu. Same buteleczki również wdzięcznie prezentują się na półce w łazience czy innym męskim kąciku, są czarne, błyszczące i szklane oraz posiadają praktyczne zaślepki na dozowniki czy atomizer. Na froncie kartoników oraz flakonów znajduje się minimalistyczne logo sklepu Pan Drwal, z tyłu zaś skład – faktycznie naturalny! oraz instrukcja obsługi. Całość pozbawiona jest zbędnych wodotrysków, jest stylowa i sprawia wrażenie produktów klasy premium. Rzecz jasna testowane kosmetyki to nie wszystkie środki do pielęgnacji brody, które znajdziemy w ofercie sklepu. W linii PREMIUM mamy jeszcze tonik oraz szampon, a dalej znajdziemy olejek Buttercut Tendencies (efekt współpracy sklepu z salonem Buttercut) oraz zestawy olejków, balsamów i toników.

Broda rozczesana, przed aplikacją olejku

Naturalny olejek do brody

Testowany olejek ma pojemność 30 ml, a jego głównym zadaniem jest nawilżanie włosów oraz odbudowywanie ich struktury. Ponadto, pomoże on również w układaniu brody, nie pozostawiając na twarzy uczucia tłustej skóry. Buteleczka zakończona jest praktyczną pompką z zaślepką zabezpieczającą, dzięki czemu aplikacja jest łatwa i przyjemna. Olejek składa się z mieszanki olejów tłoczonych na zimno, w skład której wchodzą:

  • olejek migdałowy: baza produktu; nawilża i odżywia oraz przeciwdziała procesom starzenia się skóry
  • olejek z pestek winogron: poprawia jędrność, przyspiesza wzrost włosów oraz działa przeciwzapalnie i przeciwobrzękowo
  • olejek arganowy: poprawia elastyczność skóry i działa rewitalizująco
  • olejek jojoba: nawilża i chroni komórki przed utratą wody
  • olejek abisyński: pełni rolę ochronną i tworzy delikatny film na brodzie

Broda po aplikacji olejku, lśniąca i lekko ułożona

Naturalne składniki olejku obiecują nam wiele i w praktyce trzeba przyznać, że to świetny produkt. Płynna, nielepka konsystencja, świetny aplikator i przyjemny, cytrusowo-korzenny zapach robią robotę. Co zaś najważniejsze, broda po wmasowaniu olejku wygląda doskonale. Włosy są rozświetlone i wyraźnie miększe, a twarz wygląda jakoś radośniej i schludniej oraz bardziej składnie. Prawdę mówiąc, rewelacja, zwłaszcza, że olejek nie zostaje nam na dłoniach jakoś przesadnie długo – wystarczy wytrzeć dłonie w papierowy ręcznik, a broda jest dobrze nawilżona, ale nie sprawia wrażenia tłustej czy ociężałej.

Broda wyłącznie rozczesana, niewymodelowana i matowa

Balsam do codziennej pielęgnacji

Balsam do brody od Pana Drwala wdzięczy się do nas z butelki o pojemności 100 ml, zakończonej identyczną co olejek pompką. Jego zadaniem jest odżywianie włosów oraz nawilżanie brody i skóry twarzy, i winien być używany do codziennej pielęgnacji, wymiennie z olejkiem oraz tonikiem. Jego skład jest bardzo prosty oraz naturalny i poza olejkiem arganowym oraz jojoba znajdziemy w nim proteiny roślinne. Ich zadaniem jest utrzymanie wody w naskórku i zmiękczenia oraz wygładzenie zarostu i skóry, a także przywrócenie włosom ich naturalnej struktury, poprawa ich objętości i niwelowanie łamliwości.

Broda ładnie nawilżona, lekko świecąca i podatna na modelowanie.

Do codziennej pielęgnacji balsam nadaje się wyśmienicie. Aplikujemy go bez problemu, ma zwartą konsystencję po nałożeniu na dłonie, a podczas wcierania w brodę staje się przyjemnie płynny. Zauważalnie rozświetla i odżywia brodę, podobnie jak olejek, a do tego ma miły, lekko drzewny zapach z ledwie wyczuwalną, cytrusową nutą. Co jednak najważniejsze, zmiękcza włosy dzięki czemu broda bardzo wdzięcznie się układa i wygląda doskonale. Wyśmienity kosmetyk do codziennej pielęgnacji brody oraz skóry twarzy, który po aplikacji nie zostawia śladu na dłoniach, ani nieprzyjemnego wrażenia posiadania skorupy na brodzie.

Perfumy dla brodaczy #01

Może na pierwszy rzut oka wygląda to dziwnie, a gdy usłyszymy to pierwszy raz, uśmiechniemy się pod nosem. Nie dziwota, w końcu w czym taki brodacz różni się od nie brodacza, że zasługuje na swoje własne perfumy? Otóż, broda to stan umysłu, zatem perfumy dla brodaczy muszą odpowiadać ich potrzebom, muszą podkreślać ich brodatość. #01 to pierwsze perfumy w sklepie Pan Drwal i wyśmienicie uzupełniają się z innymi kosmetykami z linii PREMIUM. Zawartość ekstraktu to aż 18 procent przez co znajdują się na przysłowiowym pograniczu między wodą perfumowaną a perfumami. Zapach bazuje na nutach cytrusowych, które przechodzą w nuty pieprzne i korzenne. Dokładny rozkład nut poniżej:

  • góra zapachu (nuty głowy): pomarańcza bergamota, drzewo cytrusowe, cytryna
  • środek (nuty serca): pikantny pieprz, muszkatołowiec korzenny, kardamon
  • baza (dół zapachu): paczula, nuty drzewne.

Teoretycznie zwykliśmy myśleć, że mało który nos dokładnie wychwyci muszkatołowiec oraz paczulę, ale trzeba oddać tym perfumom, że pachną rewelacyjnie! Czuć w nich pomarańczę, czuć kardamon, gałkę muszkatołową czy skórkę z cytryny. Zapach jest ciepły, korzenny i… brodaty. Tam, gdzie olejek i balsam dbają o wizualny stan naszej brody, tam perfumy sprawią, że będziemy pachnieć naprawdę niezwykle, inaczej i odważniej.

Odwiedź Pana Drwala

Jeśli nosisz brodę i chcesz, by wyglądała jak broda, a nie jak sfatygowana i niezdatna do spożycia wata cukrowa – zainwestuj w odpowiednie kosmetyki. Jeśli zaś już zdecydowałeś, że warto wydać kilka złotych na odpowiednie olejki, balsamy czy toniki – sprawdź ofertę sklepu Pan Drwal. Kosmetyki oferuje naprawdę doskonałej jakości, a do tego są naturalne, przyjemne w aplikacji i bardzo skuteczne. W zasadzie nie ma co zadawać pytania o to, czy warto sprawić sobie porządne kosmetyki do brody, bo powinno to być sprawą oczywistą – bo o brodę trzeba dbać!

Kosmetyki można kupić w sklepie internetowym: pandrwal.sklep.pl

Zobacz także

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11360

Naturalne antyperspiranty – top 3

Jakie naturalne antyperspiranty wybierać, aby nie zaszkodzić zdrowiu, ale jednocześnie zadbać o higienę?

Wdzięk / #Recenzja

coffee-scrub-classic-jpg-11117

Bare Care – peeling kawowy na jesień

Bare Care to nowość na rynku kosmetyków naturalnych. Bare Care to peeling kawowy stworzony dla fanek aromatycznych ziaren!

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11109

Hmilk no stress – test mleczka do włosów farbowanych

Hmilk no stress to nowość marki Oway, która w swoim portfolio posiada same naturalne i przyjazne włosom preparaty. Jak mleczko wypadło w testach?

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.