/hamag/assets/kobot-big-jpg-1714.jpeg

KOBOT już w Polsce!

TechKo KOBOT inc. otwiera oddział EMEA z siedzibą w Polsce

Data publikacji: 16.03.2016

TechKo KOBOT inc. producent robotycznych urządzeń sprzątających otworzył oddział na Europę, Bliski Wschód i Rosję. Siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu, szefem oddziału został Tomasz Kwieciński, manager z wieloletnim doświadczeniem na rynku e-commerce i w marketingu.

TechKo KOBOT Group z siedzibą w USA to marka, która od 30 lat bardzo prężnie się rozwija i słynie z odważnego podejścia do innowacji oraz tworzenia niepowtarzalnych rozwiązań technologicznych. Produkty firmy wiodą prym w USA, Chinach i na Tajwanie. Od marca 2016 roku, TechKo KOBOT inc. poszerza strefę dystrybucji urządzeń smart do domu, otwierając oddział w regionie EMEA pod nazwą KOBOT Europe Sp. z o. o.

Nowa Spółka KOBOT Europe działa we współpracy z ACTION S.A., czołowym dystrybutorem sprzętu IT w Europie Centralnej. Efektem tej kooperacji jest utworzenie głównego magazynu produktów KOBOT w Warszawie/ Zamienie, który stanie się centrum dystrybucyjnym na cały obszar EMEA.

Kobot RV337

„Pomysł na KOBOT Europe powstawał w mojej głowie od dłuższego czasu. Z wielkim zainteresowaniem obserwowałem dynamiczny rozwój segmentu inteligentnych urządzeń gospodarstwa domowego w Polsce i Europie, szczególnie urządzeń sprzątających. Nie licząc pojedynczych przypadków, nie lubimy sprzątać i szukamy nowych możliwości na oszczędzanie czasu na tych najmniej przyjemnych, codziennych obowiązkach. Odpowiedzią na te potrzeby konsumentów stają się bezobsługowe roboty sprzątające, coraz bardziej pożądane w większości gospodarstw domowych" – podkreśla Tomasz Kwieciński, EMEA Managing Partner.

„Dystrybucja robotów sprzątających to pierwszy etap naszej działalności. Niebawem rozpoczniemy dużą inwestycję – budowę Europejskiego Centrum Naprawczego (RMA), które będzie zlokalizowane we Wrocławiu, a następnie polskiego Instytutu Badawczo-Rozwojowego z własną kadrą naukową i artystyczną" – dodaje.

Na początku KOBOT Europe przedstawi klientom modele „entry level” z serii BABY w cenie od 299 zł oraz SLIM od 599 zł. W następnej kolejności firma zapowiada premierę urządzeń z serii UFO, ktore zostały wyposażone w silnik z opatentowaną technologią ssania Cyclone. Wszystkie produkty będą dostępne w wybranych sklepach internetowych m.in. komputronik.pl i empik.com.

Zobacz także

Roboty domowe / #Artykuł

ikonka-srednia-310-jpg-12076

Jaki oczyszczacz powietrza? TOP-5 polecane modele

Czystość powietrza pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie. Radzimy jaki oczyszczacz powietrza wybrać.

Roboty domowe / #Artykuł

jaki-robot-sprzatajacy-top-5-mid-jpg-12067

Jaki robot sprzątający? TOP-5 polecane modele

Pięć modeli do rankingu najlepszy robot sprzątający, w cenie do 1500, 2500 i 4000 zł.

Roboty domowe / #Recenzja

classic-jpg-11870

Odkurzacz automatyczny Electrolux PUREi9 – pierwsze wrażenia

Electrolux PUREi9 to automatyczny odkurzacz o niekonwencjonalnym kształcie i sporych możliwościach. Jakie wrażenie wywarł podczas testowego sprzątania?

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.