/hamag/assets/kobiety-big-jpg-1492.jpeg

Co kupić na Dzień Kobiet?
Poradnik zakupowy.

O czym marzy każda kobieta? Propozycje najlepszych prezentów na Dzień Kobiet.

Data publikacji: 26.02.2016

Drogi mężczyzno, jeśli nadal nie wiesz, co kupić swojej partnerce, mamie, siostrze czy przyjaciółce na Dzień Kobiet, dobrze trafiłeś. Oto kilka naprawdę subiektywnych propozycji prezentowych, wyselekcjonowanych przez same… kobiety! Pamiętaj, niech Twoje zakupy będą przemyślane, a wybrany przez Ciebie produkt faktycznie ucieszy obdarowywaną osobę. Do dzieła!

Naturalne kosmetyki to strzał w przysłowiową dziesiątkę. Kolejny dobry peeling lub krem do twarzy? A w ogóle można mieć ich dosyć? Na rynku dostępne są marki, które w swoim portfolio posiadają kosmetyki w 100 % naturalne. Peeling cukrowy firmy Nacomi, Pat&Rub, Orientana lub ORGANIQUE – to sprawdzone marki, a ich produkty to prawdziwe hity. Pielęgnują i znakomicie nawilżają skórę, dając poczucie niesamowitego komfortu.

Peeling cukrowy nie podrażnia skóry, może być stosowany prze osoby szczególnie wrażliwe!

Biżuteria autorska to temat wdzięczny, choć dosyć drażliwy. Jeśli znasz swoją kobietę na tyle, aby wybrać dla niej niepowtarzalny naszyjnik, pierścionek (tu musisz znać rozmiar!!!) lub bransoletkę, skierujemy Cię pod właściwe drzwi. ORSKA, Karina Krølak, Lure, ALE. – by wymienić kilka znakomitych marek.

Minimalistyczne kolczyki z kolekcji Kariny Krølak.

ALE. to marka kreująca nowoczesne formy i geometryczne kształty.

A może postawisz na nowoczesny sprzęt do układania włosów? Każda z nas marzy o falach wiatrem czesanych – to trend ostatnich miesięcy. Niezobowiązujące, nieco poczochrane czupryny dodają miejskiego szyku każdej stylizacji. Twoja dziewczyna będzie Ci wdzięczna – odtąd ułoży swoje kosmyki w taki sposób, jakby zrobiła to sama fryzjerka. Tulip Easy Natural Philipsa to zmyślne urządzenie, które choć przypomina prostownicę, działa jak lokówka i kreuje fantastyczne loki!

Pozostając w technologicznych klimatach, może Twojej partnerce, mamie lub siostrze zepsuł się mikser? W kuchni żadna z nas nie może się bez niego obejść... Wybierz taki model, który dodatkowo będzie dobrze prezentował się w kuchennym wnętrzu. Design to ważna sprawa, nie tylko na perfekcjonistek. Wyjątkowo dobrze wygląda mikser Illumina firmy Russell Hobbs. Ten model wykorzystuje technologię sterowania kolorami – cztery ustawienia prędkości, zmieniają kolor w zależności od rodzaju przetwarzanego pożywienia. To prawdziwa innowacja!

Mikser ręczny Illumina firmy Russell Hobbs.

Żadna z nas nie pogardzi zmysłową świecą zapachową. Najlepiej, jeśli jest wykonana z naturalnych składników i pachnie… niebanalnie, rzecz jasna! Tak jak świeca sojowa Harmonia od Green Dragonfly, w skład której wchodzi wolny od herbicydów, pestycydów i GMO ekologiczny wosk roślinny na bazie soi, olejki eteryczne oraz gruntowany substancjami roślinnymi drewniany knot. A może świeca do masażu, która zapowiada zmysłową kontynuację wieczorową porą? Interesująca jest ta od ORGANIQUE z białym piżmem. Została stworzona z mieszanki maseł: Shea i illipe, olejków: sojowego i jojoba oraz wosku pszczelego. Masaż gwarantuje nie tylko chwilę bliskości i wyciszenia, ale także skuteczną pielęgnację i wspaniałe nawilżenie. Świeca posiada idealną temperaturę topnienia i łatwo rozprowadza się na skórze, umożliwiając odprężenie, które w ten dzień należy się każdej z nas!

Świeca do masażu z białym piżmem od ORGANIQUE.

Świeca sojowa Harmonia od Green Dragonfly

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.