/hamag/assets/facet-porzadki-slider-jpg-8264.jpeg

Zmotywuj faceta do wiosennych porządków

Nie jest to proste zadanie, ale na pewno nie jest też niewykonalne.

Data publikacji: 10.03.2017
Czy to możliwe, żeby mężczyzna nie tylko nie wymigiwał się od domowych obowiązków, ale wręcz sam, z własnej woli, chciał pomóc w wiosennych porządkach? Nie brzmi to prawdopodobnie, ale Samsung ma kilka patentów na to, by stało się rzeczywistością. Gdzie leży odpowiedź? W nowoczesnych technologiach, rzecz jasna.

Faceci to gadżeciarze (no, przynajmniej spora część). Każda nowinka technologiczna jest więc czymś, co muszą sprawdzić sami. A że nowoczesny sprzęt AGD po brzegi wypakowany jest tzw. inteligentnymi funkcjami, to mamy równanie, którego wynikiem jest mężczyzna biegający po domu ze smartfonem i kontrolujący pracę pralki, zmywarki czy robota odkurzającego. Na przykład w przypadku tego pierwszego urządzenia aplikacje mobilne pozwalają ustawić program i rozpocząć cykl, a także podejrzeć pozostały czas, a po wszystkim otrzymać stosowny komunikat.

Wspominaliśmy też o robocie odkurzającym. To kolejny gadżet, którego „wypróbowania” mężczyzna sobie raczej nie odmówi. Na spokojnie go sobie zaprogramuje (hej!, to też zajmuje trochę czasu), a urządzenie odwali za niego brudną robotę. Jak bowiem trafnie zauważa koreański producent – „Co lepiej zachęci mężczyznę do regularnego odkurzania, jak nie gadżeciarski robot, który posprząta za niego?”. 

Zmotywuj faceta do wiosennych porządków

A jeśli mężczyzna nie ma wstrętu do wszystkich tych zadań kulinarnych, tylko po prostu mu się nie chce, nowoczesny piekarnik może sprawić, że mu się zachce. Plus obecnych dzisiaj na rynku urządzeń jest taki, że musi się udać.

To wszystko wydaje się mieć sens, ale nie oszukujmy się: w wielu przypadkach będzie to jednorazowa akcja: gadżet poznany, czas poszukać innego. Miłe słówko szepnięte po tym, jak on zrobi wszystko, jak należy, może jednak zdziałać cuda i być porządną motywacją, by mężczyzna na dobre wpisał „sprzątanie” do swojego terminarza.

Źródło: Samsung

Zobacz także

Sprzęt AGD / #Galeria

classic-jpg-10398

Niedrogie wentylatory do domu - TOP 5

Lato to jedna z przyjemniejszych pór roku. Bywa jednak także mecząca, dlatego warto zastanowić się jaki wentylator kupić, aby przetrwać największe upały.

Sprzęt AGD / #News

candy-promocja-classic-jpg-10304

Kup sprzęt Candy i zgarnij nagrody

Ruszyła promocja, w której za zakup sprzętu do kuchni od Candy, możesz otrzymać atrakcyjne bonusy.

Sprzęt AGD / #Galeria

classic-jpg-10395

Jaki wentylator do biura kupić? TOP 5

Jaki wentylator do biura kupić, gdy za oknem temperatury sięgają zenitu, a ty musisz przebywać w zamkniętym pomieszczeniu przez osiem godzin?

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.