Transparentna kofeina, czyli Clear Coffee

Bez porannej kawy nie wyobrażasz sobie życia, ale równie ważne są dla ciebie śnieżnobiałe zęby? To sprawy tylko pozornie trudne do pogodzenia odkąd jest Clear Coffee.

Data publikacji: 25.04.2017

Wolicie kawę czarną jak noc czy jej delikatną, białą odsłonę? A może jesteście fanami tęczowych kaw z dodatkiem superfoods? Wybór dla kawoszy jest szeroki – od małego, ale mocarnego espresso, przez kawy smakowe, po lodowe frappe. Nic dziwnego – picie kawy ma wiele zalet. Poprawia ona krążenie krwi, pomaga poradzić sobie z bólem mięśni, a także zawiera wiele antyoksydantów. Ma jednak jedną, istotną wadę, której świadomy jest każdy kawosz: nie wpływa najlepiej na biel naszych zębów. Rozwiązaniem może być jednak Clear Coffee.

Zawiera 50 miligramów kofeiny w 100 ml napoju i wyprodukowano ją z doskonałych ziaren kawy arabskiej. Clear Coffee to stuprocentowa kawa, chociaż na pierwszy rzut oka wygląda raczej jak woda mineralna – jest bowiem całkowicie przezroczysta. Poza tą drobną niezgodnością kolorystyczną ma jednak wszystko to, za co kochamy kawę: pyszny smak i odpowiednią dawkę kofeiny. Niezwykły wygląd zawdzięcza patentowi ze Słowacji. Na pomysł przezroczystej kawy wpadli Dawid i Adam Nagy, którzy z uporem testowali różne rozwiązania i metody produkcji ukochanego trunku, by po 3 miesiącach uzyskać efekt końcowy. Ich kawa świetnie wygląda, a do tego nie pozostawia na zębach ciemnego nalotu.

Nie musisz się z nią także obawiać plan na biurku, książkach czy ubraniach – to prawdziwa ulga dla tych, którym filiżanka kawy towarzyszy wszędzie. Jednocześnie Clear Coffeee zachowało specyficzny aromat i smak, a w dodatku nie zawiera konserwantów, stabilizatorów, sztucznych dodatków smakowych ani substancji słodzących czy mleka. Bracia Nagy zadbali o to, by znalazły się w niej jedynie produkty najwyższej jakości. Cena za dwie butelki wynosi około 6 funtów, natomiast za pięć butelek zapłacimy 15 funtów. Do tego należy doliczyć koszty wysyłki, jednak czas ich dostarczenia może wynosić nawet 4 tygodnie! Jest to spowodowane olbrzymim zainteresowaniem, jakim cieszy się bezbarwna kawa. Świat social mediów i foodies oszaleli na jej punkcie – w końcu nie tylko jest pyszna i dba o piękny uśmiech, ale także doskonale wygląda na Instagramie. Pozostaje czekać, aż Clear Coffee trafi też do polskich sklepów.

 

Źródło: Clear Coffe

 

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.