/hamag/assets/spectacles-slander-jpg-11357.jpeg

Spectacles – okulary z myślą o social media

Snapchat ma pokazywać prawdziwe, nieupiększone przeżycia użytkowników. Spectacles – z tym gadżetem ma to być jeszcze prostsze.

Data publikacji: 23.10.2017

Snapchat odmienił sposób w jaki korzystamy z social mediów. Przekazy nieupiększone, naturale, bez zbędnego edytowania w zewnętrznych programów były zupełną nowością, gdy aplikacja trafiła na rynek. Przed Snapchatem zdjęcia i filmy wrzucane na Facebooka czy Instagram były mocno przerabiane i poprawiane. Materiały publikowane niemal na żywo zmieniły sposób, w jaki komunikowaliśmy się w sieci. Było to na tyle przełomowe, że zarówno Facebook, jak i Instagram zaczęły dodawać do aplikacji opcje inspirowane popularnym wśród nastolatków Snapem. I chociaż wyszło im to całkiem nieźle, a Snapchat nadal zostaje za nimi w tyle, to pojawił się gadżet, który może sprawić, że Snapchat częściowo nadrobi straty.

Spectacles to okulary, które zostały stworzone z ogromną starannością o detale, ale równie ważny co wygląd, jest także pomysł autorów. Spectacles firmy Snap potrafią bowiem nagrywać snapy i zamieszczać je w aplikacji – w ten sposób możecie publikować dokładnie to, co widzicie. Gadżet ma na celu wypromowanie aplikacji, a do tego stworzenie produktu ekskluzywnego, dedykowanego do bardziej zamożnych klientów. Dlatego niezwykle okulary po premierze nie trafiły do ogólnej sprzedaży i mogli je kupić jedynie wybrani, w wyznaczonych przez firmę sklepach, a w dodatku były dostępne jedynie w Stanach Zjednoczonych.

Jednak po czasie to się zmieniło. Co zatem oferują luksusowe okulary?

Rzecz jasna wysokiej jakości kamerę HD, która jest zsynchronizowana z Snpachat Memories i bezpośrednio na nie wysyła 10-30 sekundowe filmy, które mają kształt okręgu. By je nagrać wystarczy jedynie kliknąć niewielki przycisk znajdujący się z lewej strony oprawek. Okulary działają na baterie ładowane poprzez USB lub bezprzewodowo. Wybierać można spośród trzech różnych wersji kolorystycznych – niebieskiej, czerwonej, czarnej. Okulary działają zarówno na iOS, jak i na Androidzie Spectacles kosztują około 140 dolarów, a firma oferuje dwa lata gwarancji. Może się to wydawać wysoką ceną jak za okulary, jednak cena technologii ubieralnych innych firm trzeba zapłacić dużo więcej – choćby Google Glasses. Spectacles to zatem w miarę tani i ciekawy pomysł na połączenie mody i social mediów.

 

Źródło: F5 / Dezeen

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.