/hamag/assets/spectacles-slander-jpg-11357.jpeg

Spectacles – okulary z myślą o social media

Snapchat ma pokazywać prawdziwe, nieupiększone przeżycia użytkowników. Spectacles – z tym gadżetem ma to być jeszcze prostsze.

Data publikacji: 23.10.2017

Snapchat odmienił sposób w jaki korzystamy z social mediów. Przekazy nieupiększone, naturale, bez zbędnego edytowania w zewnętrznych programów były zupełną nowością, gdy aplikacja trafiła na rynek. Przed Snapchatem zdjęcia i filmy wrzucane na Facebooka czy Instagram były mocno przerabiane i poprawiane. Materiały publikowane niemal na żywo zmieniły sposób, w jaki komunikowaliśmy się w sieci. Było to na tyle przełomowe, że zarówno Facebook, jak i Instagram zaczęły dodawać do aplikacji opcje inspirowane popularnym wśród nastolatków Snapem. I chociaż wyszło im to całkiem nieźle, a Snapchat nadal zostaje za nimi w tyle, to pojawił się gadżet, który może sprawić, że Snapchat częściowo nadrobi straty.

Spectacles to okulary, które zostały stworzone z ogromną starannością o detale, ale równie ważny co wygląd, jest także pomysł autorów. Spectacles firmy Snap potrafią bowiem nagrywać snapy i zamieszczać je w aplikacji – w ten sposób możecie publikować dokładnie to, co widzicie. Gadżet ma na celu wypromowanie aplikacji, a do tego stworzenie produktu ekskluzywnego, dedykowanego do bardziej zamożnych klientów. Dlatego niezwykle okulary po premierze nie trafiły do ogólnej sprzedaży i mogli je kupić jedynie wybrani, w wyznaczonych przez firmę sklepach, a w dodatku były dostępne jedynie w Stanach Zjednoczonych.

Jednak po czasie to się zmieniło. Co zatem oferują luksusowe okulary?

Rzecz jasna wysokiej jakości kamerę HD, która jest zsynchronizowana z Snpachat Memories i bezpośrednio na nie wysyła 10-30 sekundowe filmy, które mają kształt okręgu. By je nagrać wystarczy jedynie kliknąć niewielki przycisk znajdujący się z lewej strony oprawek. Okulary działają na baterie ładowane poprzez USB lub bezprzewodowo. Wybierać można spośród trzech różnych wersji kolorystycznych – niebieskiej, czerwonej, czarnej. Okulary działają zarówno na iOS, jak i na Androidzie Spectacles kosztują około 140 dolarów, a firma oferuje dwa lata gwarancji. Może się to wydawać wysoką ceną jak za okulary, jednak cena technologii ubieralnych innych firm trzeba zapłacić dużo więcej – choćby Google Glasses. Spectacles to zatem w miarę tani i ciekawy pomysł na połączenie mody i social mediów.

 

Źródło: F5 / Dezeen

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.