Piękna bezsenność ze Sleepy

Liczenie baranów czy picie melisy, to tylko niektóre sposoby na wieczorne wyciszenie i walkę z bezsennością. Ale są też mniej typowe metody na sen… jak Sleepy!

Data publikacji: 06.09.2017

Problem ze snem ma coraz więcej z nas. Wynika to z zawrotnego tempa życia oraz stresu, jaki każdy z nas przeżywa. Kredyt, problemy w pracy lub związku, a do tego awaria prądu czy kłótnia z najbliższym – to wszystko sprawia, że żyjemy w ogromnym napięciu. W efekcie, w nocy, zamiast ładować baterie i odpoczywać, przewracamy się z boku na bok. Aż połowa Polaków co jakiś czas ma problem ze snem, a jedna trzecia ma nawet kilka bezsennych nocy w miesiącu. Niektórym pomagają wieczorne rytuały i regularny sen o tych samych godzinach, inni sięgają po ciepłe mleko i unikają kawy pitej po 18:00. Marka Lush ma jednak inną propozycję.

„Sleepy” to nietypowy balsam do ciała, który poza dbaniem o skórę, ma także pomóc nam w walce z bezsennością. Naturalny skład przyjazny środowisku, piękne opakowanie i autorska receptura mogą skusić tych, którzy już dość maj liczenia baranów. W skład cudownego balsamu wchodzić ma m.in. olej migdałowy, woda lawendowa, olejek ylang ylang, wyciąg z owsianki, organiczne masło kakaowe oraz olejek jojoba. Lawenda czy owsianka od lat były znane ze swych relaksujących właściwości, więc ich obecność w składzie „Sleepy” nie dziwi. Ta kombinacja ma według Lush aż 99% skuteczności w leczeniu bezsenności, a do tego cudownie pachnie. Nic dziwnego, że sprzedaje się na pniu, a kolejni klienci niecierpliwie czekają na dostawę. Szczególnie, że recenzje kosmetyku są bardzo pochlebne.

– Mam nieuleczalną i przewlekłą chorobę, która powoduje ciągły ból i bezsenność nim spowodowaną. „Sleepy” jest jedynym produktem, który faktycznie pomaga mi podczas najgorszych nocy – pisze jedna z internautek. Większość z recenzji skupia się na autentycznej skuteczności, ale też pięknym zapachu oraz uczuciu pełnego relaksu i rozluźnienia. Nawet jeśli jest to jedynie efekt placebo, to najwyraźniej działa. W dodatku efekt jaki balsam pozostawia na skórze jest równie zadowalający – skład jest idealny, jeśli poza snem potrzebujesz także nawilżenia. „Sleepy” nie jest na razie dostępny w sklepach stacjonarnych w Polsce, ale można go bez problemu kupić online. Cena, w zależności od wielkości opakowania, wynosi około 10 lub 20 dolarów plus koszty przesyłki.

 

Źródło: Lush / Elle / Cosmopolitan

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.