/hamag/assets/nowe-lodowki-lg-juz-w-sprzedazy-slider-jpg-3360.jpeg

Mrożą energooszczędnością – nowe lodówki LG już w sprzedaży

Nowe linie lodówek LG - Premium Kombi oraz Premium Side by Side – z pewnością warte są uwagi.

Data publikacji: 06.07.2016
Kto powiedział, że wszystkie lodówki są praktycznie identyczne, a nowe modele niemal niczym nie różnią się od tych już obecnych w sprzedaży?  Tego typu pogląd jest rzecz jasna błędny, czemu doskonale dowodzą najnowsze propozycje firmy LG.

Jeden z najbardziej cenionych na rynku producentów wprowadza na polski rynek nowe linie lodówek –Premium Kombi oraz Premium Side by Side. Czym będą się wyróżniać? Wedle zapowiedzi oczekiwać możemy nie tylko najwyższego komfortu użytkowania, ale także najwyższych standardów w zakresie energooszczędności. Zastosowany tutaj kompresor Inverter Linear Compressor pozwala, względem starszych lodówek tego producenta, zmniejszyć zużycie energii o nawet 32%. Robi wrażenie.

Lodówki Premium Kombi oraz Premium Side by Side to także rozbudowany system NatureFRESH, dzięki któremu żywność dłużej zachowywać będzie świeżość. Producent zapewnia również, że z uwagi na opinie klientów dołożył wielu starań do zaprojektowania jak najbardziej przestronnych wnętrz. Najważniejszymi nowościami ma być w 2-częściowa i składana półka pozwalająca przechowywać wysokie przedmioty (dzbanki czy karafki) oraz pełnowymiarowy stojak na wino. W linii Premium Side by Side spodziewać można się dodatkowo funkcji Door-in-Door.

LG Premium Side by Side

Pierwszy model z linii LG Premium Kombi to GBB60NSYFE o wymiarach 595 x 2010 x 686 mm. Pojemność wynosi tutaj 343 litry, poziom hałasu 37 dBa, a zużycie energii 178 kWh/rok. Wszystko to za cenę 3099 złotych.

Linia LG Premium Side by Side przywita się natomiast modelem GSJ761PZXV. Przy wymiarach 912 x 1790 x 738 mm udało się zadbać o pojemność aż 601 litrów. Tutaj poziom hałasu sięgać ma 39 dBa, a zużycie energii 419 kWh/rok. Cena ustalona została na 5199 złotych.

Z uwagi na fakt, iż jedną z najważniejszych cech nowych propozycji jest energooszczędność, producent pokusił się o bardzo interesującą promocję. Kupując jedną z nowych lodówek LG najpóźniej do 31 sierpnia w biorącym udział w akcji sklepie i rejestrując ją na stronie promocji, liczyć można na zwrot sięgający nawet 300 złotych, tytułem „rachunku za prąd”.

Źródło: materiały prasowe LG

Zobacz także

Lodówki / #News

hamag-samsung-icon-jpg-12406

Bezpieczne zamrażanie żywności - obalamy mity

Obalamy trzy powtarzane od lat mity na temat zamrażania żywności.

Lodówki / #News

xiaomi-yunmi-450l-classic-jpg-12129

Lodówka z 21-calowym ekranem

Xiaomi Yunmi 450L to lodówka, która bez wątpienia przyciąga uwagę. Oferuje kilka inteligentnych rozwiązań, a przede wszystkim ogromny, 21-calowy ekran.

Lodówki / #Artykuł

jaka-lodowka-do-2000-mid-jpg-12126

Jaka lodówka do 2000 zł? TOP 5

Która lodówka do 2000 zł jest obecnie szczególnie warta uwagi, oferuje nowoczesne technologie, ciekawe funkcje, jest oszczędna i cicha?

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.