Kup tradycyjny odkurzacz Philips, otrzymaj bezprzewodowy w prezencie

Trwa świetna promocja w sklepach MediaMarkt i Saturn.

Data publikacji: 27.05.2016
Odkurzacz tradycyjny przydaje się zawsze – jest właściwie konieczny przy generalnych porządkach. Odkurzacz pionowy zaś sprawia, że żaden nagły wypadek nie jest w stanie Cię zaskoczyć. Dzięki nowej promocji możesz mieć obydwa te urządzenia, kupując tylko jedno.

Dziś trudno byłoby sobie wyobrazić dom bez odkurzacza. To urządzenie jest niezwykłym ułatwieniem w utrzymywaniu czystości. Przy jego wyborze często jednak stajemy przed dylematem: zwykły, przewodowy czy bardziej mobilny, bezprzewodowy odkrzacz 2w1? Dzięki nowej promocji firmy Philips oraz sklepów MediaMarkt i Saturn nie musimy iść na kompromis, bo ten drugi możemy otrzymać w prezencie.

Promocja Philips w sklepach Saturn i MediaMarkt

Po co iść na kompromisy, skoro można mieć wszystko? Z takiego założenia zdaje się wychodzić Philips. W trwającej obecnie w salonach MediaMarkt i Saturn promocji do zakupu jednego z 4 typowych odkurzaczy cylindrycznych, w prezencie otrzymasz bezprzewodowy odkurzacz 2w1 – Philips PowerPro Duo FC6162/02. Urządzenie to idealnie nada się jako sprzęt do szybkiego reagowania. Dzięki temu, że nie ograniczają Cię kable, możesz w mig zabrać go tam, gdzie potrzebujesz. Jego niewielkie wymiary sprawiają zaś, że nie trzeba męczyć się z jego składaniem. Wreszcie, odłączany odkurzacz ręczny pozwoli Ci szybko pozbyć się, na przykład, okruchów z kanapy.

Co należy zrobić, aby otrzymać za darmo PowerPro Duo FC6162/02? Przede wszystkim kupić w sklepie MediaMarkt lub Saturn jeden z czterech objętych promocją odkurzaczy tradycyjnych firmy Philips. Są to modele workowe z technologią Airflow Max – Philips FC8728 i FC8727, workowy z nasadką TriActive+ – Philips FC9177 oraz bezworkowy Philips FC9921. Następnie należy udać się na stronę internetową sklepu, w którym dokonany został zakup, pobrać formularz zgłoszeniowy, wypełnić go, po czym dołączyć kod kreskowy i paragon lub fakturę, po czym wysłać. 

Promocja trwa do 30 czerwca 2016 roku. Więcej informacji, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajdziesz na oficjalnych stronach internetowych sklepów MediaMarkt i Saturn.

Źródło: Philips, Saturn, MediaMarkt

Zobacz także

Odkurzacze / #Artykuł

classic-jpg-12270

Jaki odkurzacz jest najlepszy? Kupić workowy, bezworkowy czy bezprzewodowy?

Jaki odkurzacz wybrać workowy, bezworkowy lub bezprzewodowy? Jaki są plusy i minusy różnych typów. A jak już zdecydujemy się na dany typ, to jaki model wybrać? Na te pytanie odpowiadamy w tym artykule.

Odkurzacze / #Test

classic-jpg-12167

Hoover Reactiv - dobry odkurzacz z wieloma nasadkami

Hoover Reactiv to dobry odkurzacz do domu. Jest niedrogi (mniej niż 500 zł), ale ma wiele końcówek w komplecie, jest solidny, ma przemyślaną konstrukcję, można szybko opróżniać kurz z dużego pojemnika, jest dość cichy i oferuje dużą siłę ssania.

Odkurzacze / #News

xiaomi-mi-robot-vacuum-classic-jpg-12154

Popularny robot sprzątający Xiaomi dostępny w Polsce

Xiaomi Mi Robot Vacuum cieszy się bardzo dużą popularnością i dobrymi opiniami. Robot sprzątający pojawił się w oficjalnej polskiej dystrybucji.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.