/hamag/assets/samsung-wind-free-slider-jpg-9823.jpeg

Klimatyzatory Samsung Wind-Free – jest chłód, nie ma wiatru

Do tematu ochładzania klimatyzatory Samsung Wind-Free podchodzą na spokojnie.

Data publikacji: 08.06.2017
Po zdającej się ciągnąć w nieskończoność zimie, do Polski wreszcie zawitało lato. Słońce wyraźnie daje o sobie znać, co bez wątpienia cieszy wczasowiczów, ale jednocześnie męczy tych, którzy muszą pozostać w biurach lub domach. Nie musi jednak męczyć, bo mamy przecież klimatyzatory. Samsung ponadto zapewnia, że jego nowe urządzenia Wind-Free niwelują wszystkie wady dotychczasowych rozwiązań tego typu.

Jeśli klimatyzator kojarzy Ci się z głośnym, męczącym i nieprzyjemnie dmuchającym sposobem na obniżenie temperatury w pomieszczeniu, to znaczy, że masz podobne doświadczenia do milionów ludzi. Chcąc się z tym rozprawić, firma Samsung opracowała technologię Wind-Free, która zasługiwać ma na określanie jej mianem „innowacyjnej”. Jest to mianowicie układ 21 tysięcy mikrootworów, które mają skutecznie ochładzać powietrze w pokoju, a jednocześnie prowadzić na tyle delikatny nawiew, by nie powodować gęsiej skórki.

Klimatyzatory Samsung Wind-Free

Lekki wiaterek nie brzmi jak coś, co może efektywnie obniżyć temperaturę? Faktycznie ochładzanie następuje tutaj w nieco bardziej delikatny sposób. Jeśli jednak potrzebujemy szybkich efektów, można skorzystać z drugiego biegu. Co ciekawe, można go aktywować zanim pojawimy się w domu – dzięki aplikacji mobilnej Smart Home od Samsunga.

Klimatyzatory Samsung Wind-Free

Klimatyzatory Samsung Wind-Free mają trójkątną konstrukcję, która zapewniać ma bardziej precyzyjne rozprowadzanie powietrza w pomieszczeniu. Wysokiej klasy podzespoły sprawiają ponadto, że podczas pracy sprzęt ten jest praktycznie niesłyszalny. To nie przesada, jako że deklarowany hałas generowany przez urządzenia nie przekracza 19 dB(A), a jest to poziom porównywalny z szeptem. Klimatyzator spokojnie może więc pozostawać w aktywności także wtedy, gdy nasz czas aktywności się już skończy i położymy się spać.

Źródło: Samsung

Zobacz także

Małe AGD do domu i ogrodu / #Artykuł

classic-jpg-12237

Jaki nawilżacz powietrza do domu kupić? TOP 10

Zastanawiasz się jaki nawilżacz powietrza do domu wybrać? Na co zwrócić uwagę i z jakim kosztem trzeba się liczyć? W tym zestawieniu znajdziesz przegląd ciekawych urządzeń poprawiających jakość powietrza w domu.

Małe AGD do domu i ogrodu / #Artykuł

top10-jaki-wentylator-do-domu-biura-iko-jpg-12119

Jaki wentylator, do domu i do biura - TOP 10

Jaki wentylator kupić do domu lub do biura, gdy za oknem temperatury sięgają 30 stopni, a Ty nie masz klimatyzacji?

Małe AGD do domu i ogrodu / #News

gotie-classic-jpg-11502

Gotie – jesienne nowości

Gotie promuje ciekawe produkty z segmentu AGD i przekonuje nas, że wysoka jakość może iść w parze z nietuzinkowym designem.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.