Czekoladowy Śląsk

Wielu z nas planując podróż, szuka egzotycznych miejsc. Jednak czasem warto rozejrzeć się bliżej, bo zwiedzanie Polski może być równie wspaniałe. A do tego... smakowite!

Data publikacji: 17.10.2017

Śląsk kojarzy się raczej z kluskami, roladami i węglem, niż z podróżami i turystyką. To bardzo mylące, bo na Śląsku jest na co patrzeć i co zwiedzać! Muzeum Śląskie, Zamek w Pszczynie, Zamek Ogrodzieniec – przykłady można mnożyć. Wspaniałe widoki i dawka wiedzy historycznej to dla wielu wystarczający powód, by wybrać się na południe kraju i poznać rodzimą kulturę i tradycję. Jeśli jednak macie tam za daleko lub brakuje wam motywacji, sięgnijcie po niezwykły projekt od ZJEDZ MNIE. On osłodzi każde trudy podróżowania – dosłownie.

Marka ZJEDZ MNIE łączy w sobie miłość do podróży i słodyczy, a efektem tego połączenia jest niezwykła bombonierka. Nie jest to jednak tylko pudełko czekoladek, ale coś w rodzaju czekoladowej mapy, która ma sprawić, że odkrywanie nowych miejsc będzie jeszcze przyjemniejsze. Słodki przewodnik, bo tak o projekcie mówią pomysłodawcy, to czekoladki, które powinieneś zjeść kiedy odwiedzisz dane miejsce. Pod każdą z nich jest opis atrakcji, którą odwiedzasz, więc możesz jednocześnie poznawać okolicę i uprzyjemnić sobie dzień odrobiną słodyczy. Twórcy zapewniają, że każda kostka czekolady z ich bombonierki, to prawdziwa eksplozja smaku.

Ziarna kakaowca użyte do produkcji słodkich przewodników są selekcjonowane ręcznie – dostępne są wersje mleczna oraz gorzka o zawartości 70% kakao. Środek został wzbogacony żurawiną, by podkreślić doskonałą jakość i smak samej czekolady. ZJEDZ MNIE w ten sposób zachęca do wyprawy na Śląsk i zobaczenia takich miejsc jak: Pszczyna, Zabrze, Cieszyn, Jasienica czy Tychy. Każda czekoladka ma przy tym osobny design, nawiązujący do danego miejsca. W pudełku poza czekoladkami znaleźć można także dokładną mapę, która ułatwi poznawanie zakątków Śląska. Poza tym projektem, ZJEDZ MNIE stworzyło także bombonierkę dedykowaną wyłącznie Katowicom. Marka zapowiada też, że może stworzyć kolejne miasta, jeśli znajdą się chętni do współpracy. Cena jednego pudełka wynosi 49 pln i można je kupić przez stronę internetową firmy lub we wskazanych sklepach stacjonarnych. Smaczna promocja lokalnej kultury to coś, co stanowczo trafia w nasze gusta.

 

Źródło: ZJEDZ MNIE / Fpiec

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.