/hamag/assets/brodziak-big-jpg-260.jpeg

Wystawa fotografii Szymona Brodziaka we Wrocławiu

Szymon Brodziak – jeden z najbardziej rozpoznawalnych fotografów czarno-białych sesji kampanii reklamowych pokaże swoje prace we Wrocławiu.

Data publikacji: 15.10.2015

Wystawa zatytułowana “Artist Proofs by Szymon Brodziak” prezentuje prace artysty z ostatnich dziesięciu lat jego działalności: zdjęcia niezwykłych kobiet w czerni i bieli, prace z limitowanych edycji kalendarzy oraz intymne i nastrojowe portrety. Swoje intrygujące fotografie Szymon Brodziak pokazał także w Muzeum Fotografii – Fundacji Helmuta Newtona w Berlinie. To niesamowite wyróżnienie, jako pierwszy Polak został bowiem zaproszony do współpracy z tym prestiżowym miejscem.

Istotnym elementem tego wydarzenia jest także prezentacja albumu “BRODZIAK One”. Zbierająca wyrafinowane fotografie publikacja to przewodnik po wysublimowanym świecie artysty i pozycja obowiązkowa w domu każdego konesera sztuki.

Na wystawę i prezentację albumu “BRODZIAK One” zapraszają Vivid Gallery i Galeria Wnętrz Domar.

“Artis Proofs by Szymon Brodziak” będzie można oglądać od 16 października do 8 listopada 2015 roku w Galerii Wnętrz Domar, przy Braniborskiej 14 we Wrocławiu.

Wstęp na wystawę jest bezpłatny, w godzinach otwarcia Galerii Wnętrz Domar.

Więcej informacji

Zobacz także

Trendy / #News

vanilla-ice-icon-jpg-13134

Vanilla Ice powrócił i promuje eko-postawę

„Hej Ty, to jest pomysł na eko-równowagę”

Trendy / #News

h-samsung-lifestyle-icon-jpg-13119

Telewizor dopasowany do Twojego stylu życia

Projektując swoje urządzenia spod znaku Lifestyle TV firma Samsung chce dopsować się do Twojego stylu życia. I robi to w bardzo ciekawy sposób.

Trendy / #News

h-the-frame-icon-jpg-13113

Polacy wybierają telewizor w stylu skandynawskim

Samsung The Frame TV w stylu skandynawskim króluje w Polsce. Tak wynika z danych, jakimi podzielił się z nami producent.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.