/hamag/assets/th-big-jpg-1224.jpeg

Tommy Hilfiger – nowy wymiar zakupów

Nowe technologie w służbie mody.

Data publikacji: 14.01.2016

Amerykańska marka Tommy Hilfiger postawiła na innowacje i umożliwiła prezentację produktów w wirtualnej rzeczywistości. Dzięki temu klienci mogą dokładnie przyjrzeć się najnowszym kolekcjom i nieco mocniej zaangażować w cały proces zakupowy. Jak to działa?

Wszystko za sprawą gogli Samsung Gear VR, które dostarczą sporo niezapomnianych wrażeń wizualnych… Za ich pośrednictwem prezentowane są poszczególne ubrania w widoku 360 stopni. Dzięki temu można zanotować detale, linie szycia, a nawet poczuć teksturę materiału. Modelki na wybiegu, wizyta na zapleczu pokazu oraz inne rozmaite atrakcje czekają w wybranych salonach znanej marki. Plany są szerokie, oprócz Nowego Jorku gogle będą dostępne w Londynie, Paryżu, Mediolanie, Amsterdamie, Dusseldorfie, Florencji, Zurychu i Moskwie.

Samsung Gear VR  - Tommy HilfigerSamsung Gear VR w salonie Tommy Hilfiger

Gogle VR emitują obraz niezwykle sugestywny, pełen zaskakujących szczegółów, a użytkownik sam steruje tym, co widzi. Za pomocą ruchów głowy i dwóch przycisków jest w stanie przenieść się w zupełnie innym wymiar. Daniel Grieder, prezes firmy Tommy Hilfiger wyjaśnia, że aby wyjść naprzeciw wysokim wymaganiom nowoczesnego klienta, pragną inspirować i angażować miłośników marki, a także wyprzedzać ich oczekiwania. Technologia wirtualnej rzeczywistości otwiera nowe pole do eksplorowania potencjału branży modowej. Pozwala wejść w świat mody na zupełnie nowych warunkach i cieszyć się niekonwencjonalnym sposobem na nowe rozwiązania zakupowe.

Materiały prasowe Tommy Hilfiger

Zobacz także

Trendy / #News

i-dz-icon-jpg-13185

Małe zmiany dla dużej różnicy

Już 22 kwietnia obchodzić będziemy Międzynarodowy Dzień Ziemi. Z tej okazji warto poszukać sposobów na to, by zadbać o naszą planetę.

Trendy / #News

ikea-wiosna-icon-jpg-13175

Wiosenny powiew świeżości w IKEA

Wraz z wiosną w sklepach IKEA pojawiają się nowości produktowe, pozwalające tchnąć nieco świeżości do naszych czterech ścian.

Trendy / #News

s-d-icon-jpg-13159

Sztuka w cyfrowej odsłonie

Sztuka i technologia coraz częściej się przecinają. Chociaż nie, to złe słowo – raczej się: uzupełniają. Najlepszym tego dowodem jest ogłoszona właśnie współpraca pomiędzy domem aukcyjnym DESA Unicum a firmą Samsung.