Tommy Hilfiger – nowy wymiar zakupów
Nowe technologie w służbie mody.
Amerykańska marka Tommy Hilfiger postawiła na innowacje i umożliwiła prezentację produktów w wirtualnej rzeczywistości. Dzięki temu klienci mogą dokładnie przyjrzeć się najnowszym kolekcjom i nieco mocniej zaangażować w cały proces zakupowy. Jak to działa?
Wszystko za sprawą gogli Samsung Gear VR, które dostarczą sporo niezapomnianych wrażeń wizualnych… Za ich pośrednictwem prezentowane są poszczególne ubrania w widoku 360 stopni. Dzięki temu można zanotować detale, linie szycia, a nawet poczuć teksturę materiału. Modelki na wybiegu, wizyta na zapleczu pokazu oraz inne rozmaite atrakcje czekają w wybranych salonach znanej marki. Plany są szerokie, oprócz Nowego Jorku gogle będą dostępne w Londynie, Paryżu, Mediolanie, Amsterdamie, Dusseldorfie, Florencji, Zurychu i Moskwie.
Samsung Gear VR w salonie Tommy Hilfiger
Gogle VR emitują obraz niezwykle sugestywny, pełen zaskakujących szczegółów, a użytkownik sam steruje tym, co widzi. Za pomocą ruchów głowy i dwóch przycisków jest w stanie przenieść się w zupełnie innym wymiar. Daniel Grieder, prezes firmy Tommy Hilfiger wyjaśnia, że aby wyjść naprzeciw wysokim wymaganiom nowoczesnego klienta, pragną inspirować i angażować miłośników marki, a także wyprzedzać ich oczekiwania. Technologia wirtualnej rzeczywistości otwiera nowe pole do eksplorowania potencjału branży modowej. Pozwala wejść w świat mody na zupełnie nowych warunkach i cieszyć się niekonwencjonalnym sposobem na nowe rozwiązania zakupowe.
Materiały prasowe Tommy Hilfiger