/hamag/assets/vanilla-ice-hero-jpg-13133.jpeg

Vanilla Ice powrócił i promuje eko-postawę

„Hej Ty, to jest pomysł na eko-równowagę”

Data publikacji: 30.09.2021

Tymi słowami rozpoczyna się Reduce Your Ice, Ice Baby – nowa wersja hitu amerykańskiego rapera znanego pod pseudonimem Vanilla Ice. Została przygotowana we współpracy z firmą Samsung Electronics, na potrzeby kampanii, której celem jest promowanie postaw proekologicznych. 

Vanilla Ice wraz z Samsungiem zachęca do zwiększenia temperatury w zamrażarkach o 1 stopień Celsjusza. Pomijając skrajne przypadki, nie zrobi to przechowywanej wewnątrz żywności żadnej różnicy, a może znacząco ograniczyć emisję dwutlenku węgla. Gdyby zrobić tak w każdym europejskim gospodarstwie domowym, to w skali roku do atmosfery trafiłoby o ponad milion ton CO2 mniej. Dla porównania – to tyle, ile w ciągu dwunastu miesięcy emituje ponad 217 tysięcy samochodów osobowych. Jest więc o co walczyć. 

Vanilla Ice w klipie do Reduce Your Ice, Ice Baby

Nowej wersji utworu towarzyszy teledysk, którego gwiazdą – obok, Vanilla Ice’a, rzecz jasna – jest lodówka Samsung Bespoke. To nowinka, która również promuje postawy proekologiczne. Może przyczynić się do zmniejszenia generowania elektrośmieci: modułowa konstrukcja umożliwia dołączanie elementów, gdy z czasem potrzeba większej przestrzeni na przechowywanie żywności, a wymienne fronty – na dostosowanie jej wyglądu do (zmieniającego się) wystroju kuchni. 

– Uwielbiam prowadzić zrównoważony styl życia, a troska o energooszczędność jest jego nieodłączną częścią. Zawsze szukam najnowocześniejszych metod oszczędzania energii dla mojego domu i bardzo podoba mi się to, że linię lodówek Bespoke można dostosować do indywidualnych potrzeb. Jestem bardzo podekscytowany współpracą z firmą Samsung przy tym projekcie, ponieważ muzyka jest świetnym sposobem na łączenie ludzi i rozpowszechnianie proekologicznej idei – skomentował Vanilla Ice.

„Spójrz, to długofalowe rozwiązanie – przekonuje Vanilla Ice w swoim odnowionym utworze. – Podkręć temperaturę, uszczęśliwisz mnie tym / To tylko jeden stopień, wariacko zwiększam ciepło / W trosce o klimat deklasuję rywali […] Namawiam Cię, przemyśl to sobie / Nie przesadzaj z chłodem / miej pozytywny wpływ”.

Źródło: Samsung

Zobacz także

Trendy / #News

h-samsung-lifestyle-icon-jpg-13119

Telewizor dopasowany do Twojego stylu życia

Projektując swoje urządzenia spod znaku Lifestyle TV firma Samsung chce dopsować się do Twojego stylu życia. I robi to w bardzo ciekawy sposób.

Trendy / #News

h-the-frame-icon-jpg-13113

Polacy wybierają telewizor w stylu skandynawskim

Samsung The Frame TV w stylu skandynawskim króluje w Polsce. Tak wynika z danych, jakimi podzielił się z nami producent.

Trendy / #Artykuł

choinka-hamag-classic-jpg-12745

Choinka sztuczna czy żywa? Sprawa wcale nie jest taka oczywista

Jaką choinkę kupić? Drzewka kupowane w marketach zrobione są z tworzyw sztucznych. Już sam proces ich wyprodukowania ma zły wpływ na środowisko. Alternatywą mogą być wypożyczalnie żywych drzewek w doniczkach. Ale zacznijmy od początku...

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.