/hamag/assets/h-the-frame-hero-jpg-13112.jpeg

Polacy wybierają telewizor w stylu skandynawskim

Samsung The Frame TV w stylu skandynawskim króluje w Polsce. Tak wynika z danych, jakimi podzielił się z nami producent.

Data publikacji: 06.08.2021

Samsung The Frame to telewizor niczym dzieło sztuki

Telewizor od dekad jest elementem wystroju salonu, ale projektując The Frame Samsung udowodnił, że nie musi chodzić o to, by go jak najskuteczniej wkomponować w otoczenie, lecz on sam w sobie może być ozdobą. Jego charakterystycznym elementem jest ramka, którą można dobrać do swoich upodobań, a w razie takiej woli – wymienić na inną. Gdy powiesi się taki TV na ścianie, niemal nie można odróżnić go od obrazu. 

„Samsung The Frame to telewizor, który wyróżnia się wyjątkowym wzornictwem. Jako przedstawiciel linii ekranów Samsung Lifestyle odpowiada na konkretne potrzeby widzów, a jednym z jego znaków rozpoznawczych jest Design Obrazu. Dzięki niemu prezentuje się niczym dzieło sztuki w domowej kolekcji” – zachwala producent.

Polacy stawiają na skandynawski minimalizm

W kwestii estetyki Polki i Polacy od dłuższego czasu stawiają na minimalizm w stylu skandynawskim. Widać to też w wynikach sprzedaży telewizora Samsung The Frame. Najczęściej wybierana wersja ramki to właśnie nowoczesna w kolorze jasnego drewna – zdecydowało się na nią aż 47 proc. kupujących. 

Samsung The Frame

Jakie są inne warianty? Wśród nowoczesnych mamy jeszcze ciemne drewno i biel, a wśród klasycznych – kolor biały i ceglany. To te pierwsze cieszą się jednak zdecydowanie większą popularnością – to je właśnie wybiera 4 na 5 nabywców telewizorów Samsung The Frame. 

Wygląd jest ważny, ale to po prostu dobry telewizor

Oprócz charakterystycznych ramek Samsung The Frame to także Dopasowany Uchwyt (dzięki któremu telewizor wisi przy samej ścianie), Połączenie Jednym Prawie Niewidocznym Przewodem (czego chyba tłumaczyć nie trzeba), bardzo dobra jakość obrazu (wspomnijmy tylko o rozdzielczości 4K, obsłudze HDR i 100% Natężeniu Kolorów) oraz Tryb sztuka. 

Na koniec wspomnijmy o trwającej do końca roku promocji, w której możesz wygrać wybrane przez siebie ramki. Jeśli kupisz telewizor The Frame z rocznika 2021, zarejestrujesz go w ciągu 21 dni na stronie promocja-theframe.samsung.pl i napiszesz opinię o nim na jednej ze stron biorących udział w akcji, możesz zostać jednym ze zwycięzców. 

Źródło: Samsung

Zobacz także

Trendy / #News

vanilla-ice-icon-jpg-13134

Vanilla Ice powrócił i promuje eko-postawę

„Hej Ty, to jest pomysł na eko-równowagę”

Trendy / #News

h-samsung-lifestyle-icon-jpg-13119

Telewizor dopasowany do Twojego stylu życia

Projektując swoje urządzenia spod znaku Lifestyle TV firma Samsung chce dopsować się do Twojego stylu życia. I robi to w bardzo ciekawy sposób.

Trendy / #Artykuł

choinka-hamag-classic-jpg-12745

Choinka sztuczna czy żywa? Sprawa wcale nie jest taka oczywista

Jaką choinkę kupić? Drzewka kupowane w marketach zrobione są z tworzyw sztucznych. Już sam proces ich wyprodukowania ma zły wpływ na środowisko. Alternatywą mogą być wypożyczalnie żywych drzewek w doniczkach. Ale zacznijmy od początku...

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.