Pharrell Williams dla adidas Originals
Czas wprowadzić lato do garderoby! Nowa kolekcja adidas Originals zaprojektowana przez Pharrella Williamsa trafiła do sklepów.
Feeria barw to znak rozpoznawczy kolekcji „Pink Beach”, którą adidas Originals wypuścił w kooperacji z Pharrellem Williamsem. Soczyste kolory i egzotyczne printy przenoszą w świat plażowej imprezy.
„Pink Beach” to przede wszystkim wygoda i mocne kolory, które tak uwielbia muzyk. Kolekcja przywodzi na myśl styl hippie i lata 70. dzięki oryginalnym printom zaprojektowanym przez Pharrella: na ubraniach znalazły się barwne pacyfki, kwiaty, serca czy oczy. Wzory trafiły zarówno do propozycji przygotowanych dla kobiet, jak i mężczyzn. W damskiej odsłonie znajdziemy między innymi flagową bomberkę ze ściągaczami i napisem „528HZ”. To częstotliwość, która ma rzekomo zbawienny wpływ na samopoczucie i określana jest jako uzdrawiające wibracje. Poza bomberką na uwagę zasługują szyfonowe barwne topy, plisowane spódniczki czy kimonowa kurtka. Męskie kroje zostały dodatkowo zainspirowane motywami hawajskimi, co tworzy lekki wakacyjny miks, a kwiatowe nadruki dodają kolekcji zadziornego twistu w nowoczesnym wydaniu.
To, co przebija się w każdym elemencie kolekcji to wygoda. Stroje z „Pink Beach” to wybór idealny na plażowe szaleństwa, grilla lub wypady nad jezioro. Dzięki lekkim materiałom i obszernym fasonom zachowują swobodę ruchów przy maksymalnej dawce stylu. Całość wzbogacona została o ciekawe adidasy typu slip-on z elastyczną cholewką dostępne z zieloną piętą lub w barwnej wersji w paski. Buty wyglądają jak standardowe adidasy, jednak dzięki kilku usprawnieniom, jak elastyczne wstawki są idealne na plażę. Stworzono także alternatywną wersję sneakersów ze sznurówkami.
To nie pierwsza kolaboracja muzyka z niemiecką marką. Współpraca zaczęła się już w 2014 i jak do tej pory była bardzo owocna – mogliśmy m.in. podziwiać fenomenalne efekty kampanii dla serii sneakersów Superstars. Marka twierdzi, że sprzedała aż 15 milionów par butów z serii Supercolor. Pharrell i adidas świetnie uzupełniają się wizerunkowo, a ich wspólne projekty zarażają pozytywną dawką energii. Kolekcja zostanie wypuszczona w dwóch seriach: 5 i 12 maja i dostępna będzie w store’ach adidas Originals, a także w wybranych sieciach.
Źródło: High Snobiety