/hamag/assets/ikea-slajder-960-jpg-4563.jpeg

Meble z papieru

IKEA intryguje nową kolekcją.

Data publikacji: 31.08.2016

IKEA co roku zaskakuje w swoich katalogach niebanalnymi, ale prostymi pomysłami, ciekawymi rozwiązaniami i współpracą z młodymi i kreatywnymi projektantami. Za każdym razem premiera najnowszego katalogu wzbudza wiele emocji. Tak jest i w tym przypadku, bo wraz z sezonem 2017, szwedzki gigant nieco zmienia filozofię.

Dla wszystkich, którzy chcą żyć po swojemu. Oto hasło przewodnie najnowszego katalogu na 2017 rok. Co to oznacza? Jeszcze bardziej „udomowione” wnętrza. Ikea proponuje swoje rozwiązania tym, którzy nie zawsze mają idealny porządek, a ich mieszkaniom daleko do surowych i luksusowych wnętrz z magazynów branżowych. To oferta dla zwykłych ludzi, którzy swoje wnętrze projektują nie pod Instagram lub zgodnie z najnowszymi trendami, ale tak, by dobrze się w nich czuć. W katalogu oglądamy mieszkania, w których się gotuje, bałagani, gdzie nie każdy mebel i akcesorium jest od kompletu, ale za to podoba się właścicielom. IKEA przypomina, że w swoim domu nie powinniśmy ulegać presji oczekiwań, jakie stawiają przed nami media. Rzeczy z różnych bajek, swoboda i wygoda – oto nowe spojrzenie na design według koncernu. Ten bardzo domowy klimat nowej kolekcji jest dodatkowo podkreślony dzięki 13 historiom różnych osób z całego świata, gdzie przedstawiają oni siebie i swoje domy. Co do nowości i ciekawych produktów, to na uwagę zwracają projekty kojarzące się z recyclingiem i nowym życiem rzeczy – np. doniczki przypominające kartonowe pudełka na jajka lub meble z papieru. Najwięcej ciekawych opcji pojawi się w ofercie kuchennej, tutaj gadżety i akcesoria pozwolą nam zmienić gotowanie w przyjemność i zabawę z najbliższymi.

– W dzisiejszym, zabieganym świecie wiele osób na co dzień odczuwa rosnącą presję i zamiast podążać własną ścieżką, żyje tak, by spełniać oczekiwania innych. IKEA wychodzi im naprzeciw – chcemy, by mniej przejmowali się tym, co pomyślą inni i skupili się na swoich pragnieniach. By spojrzeli na swoje domy z innej perspektywy i skorzystali z naszej wiedzy i doświadczenia, by dzięki temu ich życie w domu stało się lepsze, bardziej komfortowe i piękniejsze – ale na ich własny sposób – tak filozofię kolekcji 2017 tłumaczy Anna Pawlak-Kuliga, Prezes IKEA Retail w Polsce.

Inną nowością jest fakt, że IKEA poszła w mobile – jej katalog dostępny jest w formie aplikacji, ulepszonej o rozszerzoną rzeczywistości czy możliwość oglądania propozycji w 3D. A Wy? Już wypatrzyliście coś dla siebie w nowym katalogu?

 

Źródło: elle / dom.pl

Zobacz także

Trendy / #News

i-dz-icon-jpg-13185

Małe zmiany dla dużej różnicy

Już 22 kwietnia obchodzić będziemy Międzynarodowy Dzień Ziemi. Z tej okazji warto poszukać sposobów na to, by zadbać o naszą planetę.

Trendy / #News

ikea-wiosna-icon-jpg-13175

Wiosenny powiew świeżości w IKEA

Wraz z wiosną w sklepach IKEA pojawiają się nowości produktowe, pozwalające tchnąć nieco świeżości do naszych czterech ścian.

Trendy / #News

s-d-icon-jpg-13159

Sztuka w cyfrowej odsłonie

Sztuka i technologia coraz częściej się przecinają. Chociaż nie, to złe słowo – raczej się: uzupełniają. Najlepszym tego dowodem jest ogłoszona właśnie współpraca pomiędzy domem aukcyjnym DESA Unicum a firmą Samsung.