/hamag/assets/960x396-jpg-1816.jpeg

LG triumfuje w konkursie RED DOT

Aż 32 nagrody dla marki LG za najlepsze wzornictwo w Red Dot Awards.

Data publikacji: 06.04.2016
Firma LG Electronics w tegorocznym konkursie Red Dot Awards zdobyła aż 32 wyróżnienia: dwa tytuły Best of the Best oraz 30 nagród Red Dot Award. Jakie produkty zdobyły tak wielkie uznanie wśród profesjonalistów?

Według jury na szczególną uwagę zasługuje telewizor LG OLED 4K (model 65E6) oraz lodówka z dolnym zamrażalnikiem (model GA-B489SADN/GA-B489TADN) – nagrodzenie tytułem Best of the Best (za innowacyjność oraz doskonałość wzornictwa) produktów z różnych kategorii świadczy o wszechstronnym portfolio marki. Dodatkowo warto podkreślić, że LG jest jedyną firmą, której produktom przyznano dwa tytuły Best of the Best podczas tej samej edycji konkursu.

– Otrzymywanie tak prestiżowych nagród to dla nas zaszczyt. Cieszymy się, że nasza praca nad innowacyjnym wzornictwem elektroniki użytkowej oraz sprzętu AGD została doceniona – powiedział Noh Chang-ho, szef działu Corporate Design firmy LG Electronics. – Firma LG stale doskonali wzornictwo swoich produktów, a przyznawane nagrody potwierdzają, że podążamy właściwą drogą.

Red Dot to jeden z najważniejszych konkursów w obszarze wzornictwa przemysłowego na świecie. Obok iF Design Awards oraz IDEA – International Design Excellence Awards stanowi najbardziej prestiżowy i rozpoznawalny wyznacznik – czerwona kula to znak świetnej jakości i nowoczesnego designu. Do tegorocznej edycji zostały zgłoszone 5214 produkty, z których około 70 nominowano do tytułu Best of the Best.

Nagrodzony LG OLED 4K prezentuje elegancki design charakterystyczny dla telewizorów LG najwyższej klasy. Nowatorska koncepcja wzornicza Picture-on-Glass (obraz na szkle) to świetne połączenie najnowszych tendencji z klasycznymi elementami. Minimalistyczne wykończenie sprawia, że sprzęt pasuje do każdego wnętrza.

Lodówka LG z dolnym zamrażalnikiem została wyróżniona za innowacyjne podeście do wzornictwa. W tym modelu zastosowano unikatowe rozwiązanie Easy Open Handle, które ukryto przy dolnej krawędzi drzwi, dzięki czemu uchwyt stał się niezauważalny (w przeciwieństwie do innych tradycyjnych produktów z tej kategorii). Podświetlana ramka lodówki ułatwia korzystanie ze sprzętu w nocy, a do tego świetnie wygląda.

Firma LG otrzymała także 30 innych wyróżnień, m.in.:

  • lodówka LG SIGNATURE została uhonorowana za rozwiązanie Knock-on Door-in-Door™ oraz funkcję automatycznego otwierania drzwi
     
  • pralka LG SIGNATURE za możliwość jednoczesnego prania w dwóch różnych bębnach oraz za dotykowy panel wbudowany w szklane drzwiczki
     
  • oczyszczacz powietrza LG SIGNATURE z przezroczystym oknem, które umożliwia obserwowanie procesów zachodzących wewnątrz urządzenia
     
  • telewizor OLED LG SIGNATURE za smukłą konstrukcję (szklany panel ma tylko 2,57 mm grubości)
     
  • LG G5 – jako jedyny modułowy smartfon na rynku z jednolitą obudową, wysuwaną baterią oraz dodatkowymi akcesoriami „LG Friends” (gogle 360 VR, kamera 360 CAM, słuchawki TONE Platinum).

 

Źródło: materiały prasowe

Zobacz także

Sprzęt AGD / #Artykuł

h-vestel-box-jpg-13064

Pandemia wpłynęła też na sektor AGD. W jaki sposób?

Co pandemia zmieniła względem AGD i jaka jest kondycja tego sektora po tym bardzo trudnym roku? Spytaliśmy o to Andrzeja Krop – dyrektora zarządzającego Vestel Poland.

Sprzęt AGD / #Artykuł

h-ces-box-jpg-13019

Takiej szczoteczki jeszcze nie było, takiego głośnika też - nowości z CES 2021

Szczoteczka ze sztuczną inteligencją, suszarka chroniąca, a nie niszcząca włosy, robot sprzątający z funkcją mopa czy podwójna pralka. To tylko niektóre spośród najciekawszych nowości sprzętowych zaprezentowanych podczas targów CES 2021.

Sprzęt AGD / #News

h-candy-310-jpg-12605

Technologia uprzyjemni obowiązki - sprzęt z targów IFA 2019

Grupa Haier Europe pojawiła się na targach IFA 2019, aby zaprezentować swoje najnowsze urządzenia do domu. Wyposażyła je w rozwiązania, dzięki którym wykonywanie codziennych obowiązków ma być dużo łatwiejsze i przyjemniejsze.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.