Najnowsze technologie okiem Yves Saint Laurent
Popularna marka kosmetyczna eksperymentuje z Google Glass, tworząc dla klientek makijażowe tutoriale
Czy zdarzyło Ci się powtórzyć makijaż wykonany przez profesjonalistę? Dla niektórych jest to dość trudna sztuka. Wychodząc na przeciw kobiecym oczekiwaniom, Yves Saint Laurent sięgnął po niestandardowe, jak na markę urodową, rozwiązanie – Google Glass.
Na czym polega pomysł? Makijażysta zakłada okulary o rozszerzonej rzeczywistości stworzone przez firmę Google, a następnie wykonuje makijaż. Kamerka zainstalowana w Google Glass rejestruje krok po kroku etapy jego pracy – zarówno obraz, jak i dźwięk. Widzimy, nie tylko cały proces powstawania makijażu, ale otrzymujemy informacje, jakie produkty firmy Yves Saint Laurent zostały wykorzystane do jego wykonania (kolory, odcienie). Filmik jest typowo instruktażowy – stanowi dokładną podpowiedź, w jakiej kolejności wykonać profesjonalny makijaż i jakie techniki nakładania kosmetyków zastosować, by uzyskać odpowiedni efekt.
Make Up Artist Yves Saint Laurent wykonuje makijaż, a Google Glass
uwiecznia każdy jego ruch na filmie
MAKIJAŻ GOTOWY. Teraz cały proces można powtórzyć w domu.
Akcja Yves Saint Laurent z wykorzystaniem Google Glass została przeprowadzona w Polsce pod koniec ubiegłego roku. Kobiety, które skorzystały z konsultacji, otrzymały mailowo spersonalizowany tutorial, by móc w przyszłości wykonywać makijaż dopasowany do swojego typu urody.
Źródło: materiały prasowe YSL