FestiwaLOVE w dzikim tłumie!

Czyli o tym, jak znaleźć drugą połówkę za pomocą specjalnej aplikacji...

Data publikacji: 01.08.2016

W Polsce trwa moda na festiwale: muzyczne, filmowe, związane z designem i sztuką. Wysokie temperatury sprzyjają wyjazdom i... miłosnym zauroczeniom. Jak nie przegapić wielkiej miłości w tłumie festiwalowiczów?

Nowa funkcja w aplikacji ZaadoptujFaceta.pl daje możliwość dopasowania osób, które są na tych samych festiwalach muzycznych i koncertach. Muzyczne imprezy plenerowe to świetna okazja, by poznać nietuzinkowe osobowości. – Rok temu na koncercie Muse podczas Orange Warsaw Festival dostrzegłam w tłumie znajomego z czasów liceum, w którym skrycie się podkochiwałam. Uśmiechnęliśmy się do siebie, muzyka i endorfiny zadziałały, razem bawiliśmy się do końca imprezy. I tak razem dobrze bawimy się do dziś – to historia Kasi, użytkowniczki portalu ZaadoptujFaceta.pl. Portal wprowadził nową opcję, która pozwala na parowanie się według uczestnictwa w festiwalach i koncertach.

Funkcja ta wykorzystuje geolokalizację i preferencje muzyczne użytkowników. A jak działa w praktyce? Gdy już znajdziemy się na koncercie, aplikacja dam nam znać, że jest w tym miejscu osoba płci przeciwnej, która również jest jej użytkownikiem. Pomocne będą hashtagi (np. #porannazrzęda, #wszystkojedząca, #badboy, #ninja), które są niejako przewodnikiem i źródłem wiedzy o innej osobie.

Aplikacja ZaadoptujFaceta jest bezpłatna i dostępna zarówno na Androida, jak i iOS. – W ciągu roku grono użytkowników wzrosło o 76 procent. Wszystko to za sprawą niekonwencjonalnego pomysłu na butik z mężczyznami, w którym nasze klientki mogą robić „zakupy”, jak w innych sklepach internetowych – tłumaczy Tassia Miller, manager marketingu ZaadptujFaceta.pl. Według ostatnich danych średnia liczba zauroczeń wymienianych codziennie w aplikacji wynosi 17 tys., a użytkownicy wysyłają do siebie 3,2 tys. wiadomości dziennie. W ZaadoptujFaceta.pl to kobiety mogą inicjować rozmowy. Wśród festiwali, które aplikacja będzie monitorować, są Orange Warsaw Festival, Opener, Woodstock, Off Festival i wiele innych.

 

Źródło: materiały prasowe

Zobacz także

Rozrywka / #News

h-frame-icon-jpg-13129

Mona Lisa w Twoim salonie

Czy wiesz, że w Twoim salonie może zawisnąć Mona Lisa? Najwybitniejsze arcydzieła ze zbiorów Luwru – w tym właśnie najsłynniejszy z obrazów Leonarda da Vinci – dołączyły do kolekcj i sztuki Art Store dostępnej dla posiadaczy telewizorów Samsung The Frame.

Rozrywka / #News

h-frame-box-jpg-13013

Czas pożenić sztukę i technologię

Dzisiaj 15 stycznia 2021 roku. Zapamiętaj tę datę, bo to dzień na swój sposób historyczny. Dzisiaj pożenione zostają technologia i sztuka, a tymi, którzy to połączenie przypieczętują, są Samsung, Dom Aukcyjny Art in House i Wojciech Brewka.

Rozrywka / #News

h-freshface-box-jpg-13009

Zielono mi! Sprawdź nowy filtr na insta

Kojarzysz obrazy Giuseppe Arcimboldo? To te, na których twarze są utworzone z owoców i warzyw. Inspirując się jego twórczością, Samsung stworzył ciekawy filtr – #FreshFace – dzięki któremu odświeżysz swoje zdjęcia na Instagramie w podobny sposób!

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.