Autorski zapach Cosmopolitana

Jak pachnie Cosmopolitan? Designerzy zaprojektowali zapach dla osób, które cenią sobie wolność i niezależność.

Data publikacji: 11.03.2016

Cosmopolitan Twarda 4 jest jedynym budynkiem apartamentowym w Polsce, który posiada swój własny krajobraz zapachowy.

Cosmopolitan Twarda 4.

Senselierka Marta Siembab i designer Maciej Kawecki stworzyli pierwszą mapę sensoryczną budynku mieszkalnego w Polsce. Marka Cosmopolitan w wymiarze sensorycznym to marka świetlista, jasna i przestrzenna. Jej główne cechy to ruch, dynamika, radość życia, naturalność i autentyczność. Ponadto kojarzymy z nią elegancję, dyskrecję i luksus. Poszczególne strefy budynku, które pełnią różne funkcje zostały obdarzone odmiennymi zapachami. W recepcji poczujemy elegancki zapach świeżych fig, dający wrażenie czystej i otwartej przestrzeni. Strefa biurowa pachnie zaś czarną porzeczką, wprowadzając atmosferę naturalnej świeżości.

„Współpraca z Cosmopolitanem była dla nas ogromną przyjemnością. Lekka, prosta i funkcjonalna bryła budynku była doskonałym tłem do projektowania dla zmysłów. Dyskretne wnętrza i rozmach, z jakim zaplanowana została przestrzeń stanowiły inspirację do przełożenia wrażeń wizualnych na krajobraz sensoryczny” – podkreśla Marta Siembab, ekspert zapachowy, prekursorka w dziedzinie wykorzystania zapachu w projektowaniu przestrzeni, właścicielka pracowni Senselier.

Cosmopolitan Twarda 4 to światowej klasy apartamentowiec projektu Helmuta Jahna – uznanego architekta – mieszczący się przy Placu Grzybowskim w Warszawie. W budynku znajduje się 236 wykończonych i wyposażonych apartamentów o powierzchniach od 54 do 194 m2. Nietuzinkową cechą budynku pozostają uchylne okna, a także wychodzące poza obrys bryły budynku wykusze, które powiększają pole widzenia mieszkańcom apartamentów.

Źródło materiały prasowe

Zobacz także

Trendy / #News

i-dz-icon-jpg-13185

Małe zmiany dla dużej różnicy

Już 22 kwietnia obchodzić będziemy Międzynarodowy Dzień Ziemi. Z tej okazji warto poszukać sposobów na to, by zadbać o naszą planetę.

Trendy / #News

ikea-wiosna-icon-jpg-13175

Wiosenny powiew świeżości w IKEA

Wraz z wiosną w sklepach IKEA pojawiają się nowości produktowe, pozwalające tchnąć nieco świeżości do naszych czterech ścian.

Trendy / #News

s-d-icon-jpg-13159

Sztuka w cyfrowej odsłonie

Sztuka i technologia coraz częściej się przecinają. Chociaż nie, to złe słowo – raczej się: uzupełniają. Najlepszym tego dowodem jest ogłoszona właśnie współpraca pomiędzy domem aukcyjnym DESA Unicum a firmą Samsung.