/hamag/assets/amica-w-arte-slider-jpg-8437.jpeg

Amica dla polskich artystów

Polski producent będzie wspierać rozwój rodzimej sztuki. Amica jest oficjalnym partnerem W-arte.

Data publikacji: 22.03.2017
Amica jest jednym z tych producentów, którzy przywiązują bardzo dużo uwagi do estetyki swoich urządzeń AGD. Dla polskiej firmy walory wizualne w ogóle są jednym z priorytetów i nie dotyczy to wyłącznie sprzętu. Najlepszym dowodem jest ogłoszone właśnie partnerstwo z W-arte.

Czym jest W-arte? To utworzona z inicjatywy Romy Gąsiorowskiej platforma artystyczno-edukacyjna, której przyświeca idea popularyzacji sztuki wśród Polaków. Skupia wokół siebie projektantów, ale też aktorów, wokalistów czy malarzy. Platforma składa się z trzech stref: Art Biznes (wydarzenia kulturalno-rozrywkowe współtworzone z polskimi artystami i inżynierami oraz warsztaty biznesowe), Art Edu (oferta edukacyjna na rzecz rozwoju artystycznego i osobistego) oraz Art Store (wystawy projektowe oraz prezentacje mody i wzornictwa).

W-arte

Podstawowa przestrzeń W-arte mieści się przy ulicy Łowickiej 56/3 na Mokotowie. Tam „prezentujemy formy artystycznej ekspresji wokół sztuk wizualnych, kina, designu, wydawnictw, działań performatywnych i muzycznych oraz innych nietypowych wydarzeń scenicznych” – czytamy na stronie platformy.  Niemniej jednak wydarzenia organizowane pod tą marką mają miejsce również w wielu innych lokalizacjach na terenie naszego kraju.

– Dzięki rozpoczęciu współpracy ze studiem W-arte mamy szansę nie tylko wspierać ciekawe inicjatywy kulturalne, ale także zaprezentować nasze urządzenia AGD w niestandardowej aranżacji w atmosferze pełnej kreatywnych inspiracji – mówi Tomasz Pietrzyk z firmy Amica. Optymistycznie na współpracę zapatruje się też Weronika Lewandowska z W-arte: – Nawiązanie współpracy z taką marką jak Amica jest dla nas bardzo ważnym krokiem w rozwoju przestrzeni W-arte! Sprzęt kuchenny oraz AGD, w który została wyposażona Łowicka wzmocni działalność naszej kawiarni.

Piekarnik do zabudowy Amica EB622BA

Firma Amica ma nadzieję, że uda jej się w ten sposób udowodnić swoje wsparcie dla kultury i sztuki w Polsce. Zapowiada też, że postara się podzielić swoim doświadczeniem – zarówno w sferze projektowej, jak i biznesowej (która stanowi nieodłączny element W-arte). 

Źródło: Amica, w-arte 

Zobacz także

Trendy / #News

i-dz-icon-jpg-13185

Małe zmiany dla dużej różnicy

Już 22 kwietnia obchodzić będziemy Międzynarodowy Dzień Ziemi. Z tej okazji warto poszukać sposobów na to, by zadbać o naszą planetę.

Trendy / #News

ikea-wiosna-icon-jpg-13175

Wiosenny powiew świeżości w IKEA

Wraz z wiosną w sklepach IKEA pojawiają się nowości produktowe, pozwalające tchnąć nieco świeżości do naszych czterech ścian.

Trendy / #News

s-d-icon-jpg-13159

Sztuka w cyfrowej odsłonie

Sztuka i technologia coraz częściej się przecinają. Chociaż nie, to złe słowo – raczej się: uzupełniają. Najlepszym tego dowodem jest ogłoszona właśnie współpraca pomiędzy domem aukcyjnym DESA Unicum a firmą Samsung.