/hamag/assets/samsung-ai-control-hero-jpg-13074.jpeg

Ta pralka chce Cię poznać

Piorą szybciej i oszczędniej, a do tego są inteligentne i delikatne dla tkanin. Nowe pralki Samsung AI Control są w stanie skutecznie zwiększyć twój komfort, a to tylko początek wyliczanki.

Data publikacji: 22.04.2021

Samsung AI Control, czyli pralki, które „uczą się” Twoich nawyków

Atutów im nie brakuje, a najważniejszym z nich jest nowy panel AI Control. To wyjątkowo intuicyjny sposób na sterowanie pralką, którego podstawą jest sztuczna inteligencja. Dzięki niej urządzenie jest w stanie niejako uczyć się Twoich nawyków. 

Pralka Samsung z AI Control

Taka nowa pralka wita Cię słowem „Witaj” na wyświetlaczu i naprawdę chcę Cię poznać. Uczy się Ciebie na podstawie wcześniej wybieranych programów i parametrów prania, a także używanych opcji. Ulubione programy i ustawienia są zapamiętywanie przez urządzenie i przesuwane na początek listy programów.

AI Control zapewnia też bezproblemową komunikację pralki z telefonem. Dzięki temu możliwe jest zdalne sterowanie poprzez aplikację SmartThings. Z poziomu komórki możesz zdalnie włączyć inteligentną pralkę Samsung AI Control, wybrać program, zaplanować harmonogram prania i – z pomocą Asystenta Prania – poznać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania (na przykład o to, jakie tkaniny można ze sobą łączyć) nawet wtedy gdy znajdujesz się w sypialni albo i poza domem. 

Pralka Samsung sterowana aplikacją

Pranie (zawsze) optymalne (dzięki) AI

Sztuczna inteligencja w nowych pralkach Samsung pozwoliła również na zaserwowanie programu Pranie optymalne AI. Naprawdę warto się przy tym rozwiązaniu zatrzymać – szczególnie jeśli zależy Ci, aby oszczędzać wodę, detergenty i energię elektryczną. Na czym to polega?

Pralka AI Control jest wyposażona w cztery zaawansowane czujniki, dzięki którym jest w stanie w pełni automatycznie i zawsze optymalnie dobrać ilość wody i detergentu oraz czas prania do wagi ubrań w bębnie i stopnia ich zabrudzenia.

Ty nie musisz się o nic martwić, bo wszystko dzieje się samo. Wystarczy, że zaufasz sztucznej inteligencji.

Pralka Samsung z czujnikami AI

Dzięki temu nie tylko masz z głowy kombinowanie, ale też – a właściwie przede wszystkim – oszczędzasz czas, energię, wodę i detergenty. Krótko mówiąc: jesteś bardziej eko!

Ekologicznie i oszczędnie

A skoro już przy byciu eko jesteśmy, to nie można nie wspomnieć o innej technologii, która w nowych pralkach Samsung jest już absolutnym standardem. Mowa oczywiście o Eco Bubble – technologii tworzącej aktywną pianę, poprzez połączenie detergentu, wody i powietrza. Taka piana jest w stanie wnikać w tkaninę znacznie szybciej i znacznie głębiej niż sam proszek i nie wymaga wysokich temperatur, działa już w 15 st. C!. Dzięki temu nie tylko zaoszczędzisz, ale też ubrania będą ci służyły dłużej – dłużej zachowają swój kolor i strukturę. 

Nie bez znaczenia jest też Quick Drive, dzięki któremu pranie zajmuje tylko połowę tego czasu, co normalnie, a jest równie skuteczne, jeśli chodzi o usuwanie zabrudzeń. 

Pralka Samsung z EcoBubble

Dobrze przemyślana pralka

To ekologiczne i oszczędne rozwiązanie, a do tego o niskim zużyciu energii świadczy nawet najwyższa nowa klasa energetyczna A. Nie bez znaczenia jest także fakt, że nowe pralki Samsung mają silniki Digital Inverter – nie tylko ciche, ale też niezawodne. Innymi słowy: masz pewność, że kupujesz sprzęt na długie lata. 

Ale nowoczesna pralka to nie tylko skuteczne i bardziej energooszczędne pranie. To też wygoda, na jaką zasługujesz. Stąd między innymi AddWash, czyli dodatkowe drzwiczki, przez które dołożysz ubrania już podczas prania. To może być koszulka, która się gdzieś zapodziała, albo też ubrania, których nie chcesz prać, a jedynie wypłukać i odwirować.

Pralka Samsung z AddWash

Suszarka do kompletu

Optymalnymi towarzyszkami dla tych pralek są nowe suszarki Samsung AI Control. Dzięki czujnikom wilgoci, temperatury i wymiany ciepła w czasie rzeczywistym dostosowują czas suszenia. To funkcja Optimal Dry, dzięki której zaoszczędzisz energię, a do tego – czy może: przede wszystkim – zabezpieczysz swoje ubrania przez zniszczeniem. 

A gdy chcesz tylko coś odświeżyć – ulubionego pluszaka swojego dziecka, ubranie sportowe po treningu czy też puchową kurtkę – możesz skorzystać z technologii Air Wash.

AirWash to sposób na odświeżenie ubrań bez wody, detergentów czy środków chemicznych – jest tylko podgrzane powietrze, które w zupełności wystarcza, by skutecznie eliminować „szkodniki” i nieprzyjemne zapachy

Suszarka Samsung z AI Control

Te nowe suszarki zostały ponadto zaprojektowane tak, by bez problemu można je było umieścić na pralkach – w ten sposób oszczędzasz przestrzeń, co na pewno docenisz, jeśli nie narzekasz na nadmiar miejsca w mieszkaniu. Inteligentna pralka z suszarką łączy się również funkcjonalnie (co sprawia, że program suszenia może być automatycznie dobrany na podstawie wybranego wcześniej programu prania). Co więcej, dzięki systemowi redukowania wibracji suszenie jest wyjątkowo ciche. Także w przypadku tych urządzeń możesz liczyć na najwyższą klasę efektywności energetycznej: A.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Dodatkowe informacje znajdziesz na www.aicontrol.samsung.pl.

Zobacz także

Pralki / #Artykuł

classic-jpg-12285

Jaką pralkę wybrać? TOP 10

Jeśli zastanawiasz się jaką pralkę kupić, to dobrze trafiłeś. Przedstawiamy 10 najlepszych pralek w różnych cenach, w zależności od zasobności portfela znajdziesz tu pralkę dla siebie. Podpowiadamy na co zwrócić uwagę przy wyborze pralki w 2020 roku.

Pralki / #Test

classic-jpg-12915

Pralka Samsung WW10M86INOA - czy warto inwestować w nowoczesne technologie?

Samsung QuickDrive WW10M86INOA to dopracowana w każdym detalu pralka z półki premium. Jest cicha, bardzo pojemna, gwarantuje znaczne przyśpieszenie procesu prania, energooszczędność i wydajność na lata. Czy jest warta inwestycji?

Pralki / #Artykuł

classic-jpg-12851

Pranie w zimnej wodzie? Sprawdzamy eko-funkcje pralki Toshiba TW-BJ110W4PL

Od pralek wymagamy cichej pracy i energooszczędności. Toshiba TW-BJ110W4PL dodatkowo odważnie proponuje pranie w zimnej wodzie. Dorzuca też kilka wygodnych rozwiązań z myślą o użytkowniku oraz detale cieszące oko. Czy to Cię przekona?

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.