Dziesięć pytań do Joanny Glogazy

W 2008 roku Joanna Glogaza była maturzystką, która lubiła chodzić ze znajomymi na imprezy. Dziś ma swoją firmę i właśnie wydaje pierwszą książkę. Jak sama mówi – dobrze jest wiedzieć, co się lubi. Jak to się przekłada na jej zawód…?

Data publikacji: 20.10.2015

Joanna GlogazaFot.: szymon wójcik

Czy uważasz, że znasz samą siebie?

Myślę że tak, zwłaszcza jeżeli chodzi o gust odzieżowy.

Czym byś się zajmowała, gdybyś nie była blogerką?

Pracowałabym w sklepie papierniczym, byłabym konsjerżem w luksusowym hotelu albo artystką musicalową.

Twoja recepta na sukces?

Mądry plan i jego konsekwentna, sumienna realizacja.

Co uważasz za swój największy sukces?

Wydanie książki, z której jestem zadowolona, w dużym prestiżowym wydawnictwie.

Jak wygląda Twój dzień, o której się zaczyna i kończy? Czy masz swoje rytuały?

Różnie, staram się wstawać wcześnie i zwykle pierwszą rzeczą, którą robię jest spacer z psem. Potem jem śniadanie i siadam do pracy. Dzielę czas między różne inicjatywy i biznesy, od przygotowania tekstów na bloga, po zarządzanie Lunaby – moją firmą produkującą luksusowe, eleganckie piżamy. Sama kończę i zaczynam dzień w Lunaby, tester piżam to praca marzeń!

Co uważasz w swoim życiu za niezbędne?

Mnóstwo rzeczy – od satysfakcjonującej i inspirującej pracy, przez wsparcie bliskich, po dobre jedzenie. I psa!

Najbliższe cele, coś do czego dążysz?

W planach mam kilka projektów, które pozwolą stworzyć dla czytelniczek treści znacznie wykraczające poza tradycyjnego bloga – to właśnie nad nimi teraz pracuję. Co to będzie? Okaże się już wkrótce…

Gdybyś miała krytycznie spojrzeć na swoją szafę – masz w niej coś niepotrzebnego?

Nie. Doszłam do takiego etapu, w którym wszystkie swoje ubrania regularnie noszę i czuję się w nich fantastycznie.

Co uważasz w swojej szafie za absolutnie niezbędne?

Nie ma jednej, uniwersalnej bazy, niezbędnej dla wszystkich. Dla mnie podstawą garderoby są męskie koszule, sukienki z dekoltem V, spodnie z zakładkami i ramoneski.

Czy świadomość posiadania „przemyślanej szafy” przydaje się w życiu?

Tak! Do wybierania jakości nad ilość, umiaru i rozsądku we wszystkich dziedzinach życia. 

Joanna Glogaza - Slow Fashion

W swojej książce Joanna Glogaza porusza kwestie związane z  robieniem nieprzemyślanych zakupów, odkrywaniem własnego stylu, porządkowaniem szafy, planowaniem zakupów, dbaniem o ubrania. Uczy, w jaki sposób kupować mniej i nie podążać ślepo za trendami.

Zobacz także

Ludzie / #Wywiad

classic-jpg-12024

Inspiracje są wszędzie. Wystarczy czasami przymrużyć oczy…

Jagoda Matuła-Krawczyk z Matuszka Tattoo opowiada o swojej pasji i kolorach, które w jej pracach są szczególnie ważne!

Ludzie / #Artykuł

classic-jpg-11984

„Po pierwsze powoli” – na zajęciach metodą Feldenkraisa

Czym jest technika Feldenkraisa? Jak może pomoc w odzyskaniu równowagi?

Ludzie / #Wywiad

classic-jpg-11839

Konique – marka dla koniarzy

Konique to młoda polska marka produkująca unikalne produkty dla koniarzy! To magiczne produkty rzemieślnicze dla miłośników zwierząt.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.