/hamag/assets/otwarcie4-jpg-5444.jpeg

Kawa pod oczy!

Czy znaliście to cudowne działanie kofeiny?

Data publikacji: 12.10.2016
Skóra wokół oczu wymaga szczególnej pielęgnacji. Zwłaszcza po trzydziestce. To właśnie w tym miejscu pojawiają się pierwsze zmarszczki, które mogą zdradzać nasz wiek. Cienie i opuchnięcia to kolejne najczęstsze niedoskonałości, jakich doświadczamy.

Krem pod oczy 4.1 coffee eye od Fridge to prawdziwy lek dla zmęczonych oczu. To coś więcej niż pielęgnacja. Mam wrażenie, że oprócz działania upiększającego, kosmetyk posiada właściwości typowo lecznicze. Nie tylko redukuje opuchliznę i zasinienia, czyli znane wszystkim „worki pod oczami”, ale reguluje całą gospodarkę wodną wokół wrażliwej skóry oczu. Jak działa? Magiczna receptura – ekstrakt z kawy arabica, dawka kofeiny naturalnego pochodzenia, olej migdałowy (utrzymuje odpowiedni poziom nawodnienia) i masło kokosowe (natłuszcza) nie dopuszczają do powstania obrzęków, odblokowując odpływ limfy.

Krem pod oczy 4.1 coffee eye od Fridge

Z Fridge znam się już bardzo dobrze (ostatnio testowałam krem dyniowy), oczekiwałam więc najwyższej jakości i świetnych efektów. Mam suchą i wrażliwą skórę, która pod oczami jest jeszcze bardziej delikatna. 4.1 coffee eye mocno nawilżył te miejsca, wygładził i napiął skórę. Krem jest zapakowany w śliczny, czarny szklany słoiczek z zadziorną zawieszką w kształcie ziarna kawy. Idealny na prezent, dla osoby, która jest wam bliska. Szczególnie, że zapakowany został w ozdobną folię i nietuzinkową torebkę z wielkimi bąblami.

Najważniejsze, że jest w 100% naturalny, nie zawiera żadnych konserwantów, alkoholu ani związków syntetycznych. Krem należy przechowywać w lodówce, tak jak wszystkie produkty tej marki. Opakowanie najlepiej zużyć w ciągu 2,5 miesiąca od daty produkcji, choć spokojnie wystarczy na dłużej. Do aplikacji potrzebna jest jedynie jego niewielka ilość – specyfik świetnie się rozsmarowuje i błyskawicznie wchłania. Ma bardzo przyjemną, lepką konsystencję – z jednej strony jest gęsty, z drugiej zaś delikatny – to jakiś fenomen, zmysły szaleją już od pierwszego dotknięcia! A do tego ten niesamowity, kawowy zapach, intensywny i przyjemny.

Krem pod oczy 4.1 coffee eye od Fridge - opakowanie

Na polskim rynku możemy znaleźć wiele firm, które szczycą się naturalnymi składami swoich kosmetyków. Fridge daje coś więcej – gwarancję najwyższej jakości. Marka posiada nawet własną plantację róż, z których tłoczony jest naturalny olej – składnik wielu kremów, ręczną produkcję, ekologiczne opakowania i krótkie terminy ważności dyscyplinujące użytkowniczki do regularnego stosowania kremów.

4.1 coffee eye używam rano i wieczorem. Dzięki błyskawicznemu wchłanianiu mogę szybko wykonać poranny makijaż. O poranku widać też efekty po nocnej aplikacji – skóra jest miękka, nawilżona i napięta, bardziej elastyczna. Bardzo fajną cechą pozostaje długotrwałe działanie. Nawet jeśli na jakiś czas przestaniecie używać kosmetyku, skóra cały czas jest cudownie odżywiona. Okolice moich oczu wymagają wyjątkowej pielęgnacji, ponieważ często za mało śpię i mam bardzo delikatną skórę. Od kremu pod oczy oczekuję więc działania rozświetlającego, dobrego nawilżania i subtelnego wygładzenia. Cieszę się, że i tym razem dostałam to, czego chcę!

Krem pod oczy 4.1 coffee eye od Fridge - konsystencja

 

Zobacz także

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11360

Naturalne antyperspiranty – top 3

Jakie naturalne antyperspiranty wybierać, aby nie zaszkodzić zdrowiu, ale jednocześnie zadbać o higienę?

Wdzięk / #Recenzja

coffee-scrub-classic-jpg-11117

Bare Care – peeling kawowy na jesień

Bare Care to nowość na rynku kosmetyków naturalnych. Bare Care to peeling kawowy stworzony dla fanek aromatycznych ziaren!

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11109

Hmilk no stress – test mleczka do włosów farbowanych

Hmilk no stress to nowość marki Oway, która w swoim portfolio posiada same naturalne i przyjazne włosom preparaty. Jak mleczko wypadło w testach?

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.