Najnowsze trendy, nowinki kosmetyczne, porady wizażystek. Zmyślne sposoby na znakomity makijaż i dobre samopoczucie!

Wdzięk / #Recenzja

naturativ-classic-jpg-10905

Naturativ – dobra energia skóry

Naturativ to certyfikowane kosmetyki naturalne, które pachną wprost obłędnie. Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o marce? Przeczytaj nasz test!

Trendy / #News

case-pout-classic-jpg-10317

Smartfon dla urody, czyli Case POUT

Aparat fotograficzny, rzesze mocarnych aplikacji, a do tego design wpadający w oko to jednak nie wszystko czego kobieta może chcieć od telefonu. Znacie Case POUT?

Wdzięk / #Artykuł

classic-jpg-8492

Wiosenne odkrycia – przegląd kosmetyczny

Na wiosnę proponujemy przegląd kosmetyków naturalnych, które przygotują skórę na nową porę roku!

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-8409

Amilie – makijaż pielęgnacyjny

Kosmetyki mineralne Amilie to szansa na naturalny i bezpieczny makijaż!

Małe AGD do higieny i pielęgnacji / #News

beurer-bs-99-classic-jpg-7910

Stylowe lusterko kosmetyczne Beurer

Beurer BS 99 to bardzo funkcjonalne, a jednocześnie świetnie wyglądające lusterko.

Małe AGD do higieny i pielęgnacji / #News

babyliss-8437e-classic-jpg-7874

Lustereczko, powiedz przecie...

BaByliss 8437E to ładnie wykonane, praktyczne, podświetlane lusterko kosmetyczne.

Wdzięk / #Recenzja

pixie-classic-jpg-6800

Pixie Cosmetics – makijaż naturalny!

Pixie Cosmetics to marka produkująca kosmetyki do makijażu, które mają naturalny skład!

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-4443

Annabelle Minerals – minerały młodości

Jeśli nie chcecie obciążać skóry mocnym podkładem, wybierzcie kosmetyki mineralne!

Trendy / #News

classic-jpg-2429

Sypnij piegami

W tym sezonie rządzą piegi. Tym razem sztuczne.

Wdzięk / #Artykuł

classic-jpg-2127

Naturalny botoks

Jakie kosmetyki należy stosować podczas wykonywania masażu twarzy?

Wdzięk / #Artykuł

makijaz-classic-jpg-1747

Makijaż kryzysowy

Wyglądaj jak milion dolarów nawet w najbardziej ekstremalnych sytuacjach. Radzimy, jak tego dokonać!

Wdzięk / #News

intel_classic.jpg

Twarz, jak żywy obraz

Omote to nowa forma zaawansowanej technologii mapowania 3D w czasie rzeczywistym. Powstała przy współudziale firmy Intel.

Wdzięk / #Artykuł

makijaz_walentynki_classic.jpg

„No-makeup” na randkę!

Mężczyźni uwielbiają kobiety w wersji sauté. Nie mają pojęcia, że nawet wtedy, nakładamy na skórę kosmetyki. „No-makeup” to forma subtelnego makijażu, którą warto zastosować podczas zbliżających się… walentynek!

Wdzięk / #News

top10_classic.jpg

Najnowsze technologie okiem Yves Saint Laurent

Popularna marka kosmetyczna eksperymentuje z Google Glass, tworząc dla klientek makijażowe tutoriale

Ludzie / #Artykuł

sosenka_classic.jpg

Wyśnione twarze Sosenki

Justyna Sosnowska w sieci funkcjonuje pod nazwą Sosenka. Wykorzystuje swój niebywały talent i wyobraźnię, przeistaczając się w najbardziej skomplikowane indywidua. Jej fanpage na Facebooku obserwuje już ponad 89 tysięcy osób. W czym tkwi fenomen?

Wdzięk / #Artykuł

makijaz_classic.jpg

Makijaż sylwestrowy!

Już niedługo Sylwester i karnawał. Czas na mocny i zdecydowany makijaż. Jak go wykonać?

Wdzięk / #Test

eris_classic

PROVOKE nie tylko na wielkie wyjścia!

Marka Dr Irena Eris większości z nas kojarzy się kosmetykami pielęgnacyjnymi. Czas zmienić to przekonanie i wypróbować produkty do makijażu!

Wdzięk / #Galeria

dlaniej_classic.jpg

Prezenty dla niej

Poradnik prezentowy dla wymagającej kobiety, która lubi otaczać się niezwykłymi przedmiotami

Wdzięk / #Artykuł

makijaz_classic.jpg

Konturowanie – sztuka makijażu

Konturowanie to sztuka, z którą warto się zaznajomić… Za pomocą kilku prostych trików, możemy wydobyć z naszej twarzy intrygującą przestrzenność!

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.