/hamag/assets/otwarcie-jpg-8469.jpeg

LAB ONE – technologia przyszłości

Produkty luksusowe marki LAB ONE zaskakują swoją natychmiastową skutecznością.

Data publikacji: 24.03.2017
Włosy farbowane wymagają specjalnego potraktowania. Nie dość, że są uszkodzone, to ich kolor dosyć szybko się wypłukuje. W trosce o ich kondycję i piękny wygląd powstała linia kosmetyków od LAB ONE.

LAB ONE to marka luksusowa. W portfolio znajdziemy więc produkty o nie najniższych cenach, ale z wyjątkowym składem i oprawione w przepiękne opakowania. Warto rozpatrywać je w nieco innych kategoriach, w oderwaniu od kontekstu cenowego. Ja wypróbowałam kurację na włosy z szamponem i odżywką do włosów farbowanych.

Krok pierwszy – N°1 COLOR PROTECT

Rewitalizujący szampon do włosów farbowanych został przetestowany w akredytowanym laboratorium. Pod nadzorem Safety Assessora oraz technologa przeszedł badania stabilności fizykochemicznej i mikrobiologicznej. To po pierwsze. Po drugie, firma LAB ONE podczas tworzenia receptur sięga po technologię przyszłości (NanoFuture Technology), wykorzystując siłę wody o bardzo drobnych częściach wielkości 1 nanometra. Dlaczego? Po co? Brzmi to bardzo skomplikowanie… Po prostu dzięki takiej metodzie cząsteczki skuteczniej przechodzą w dalsze warstwy skóry i podwyższają wchłanialność substancji aktywnych. Jednym słowem szampon nie spływa nam po włosach, a dociera w głąb ich struktury i składniki, które go budują mogą wykonać swoją robotę. Pamiętajmy, że kosmyki po koloryzacji wymagają trochę więcej atencji. Musimy odbudować uszkodzoną strukturę, podkreślić kolor, a także maksymalnie go wydłużyć, aby nie musieć zbyt szybko udać się do fryzjera.

N°1 COLOR PROTECT od LAB ONEN°1 COLOR PROTECT od LAB ONE

W składzie szamponu od LAB ONE znajdują się składniki z listy Ecocert, a to cieszy. Do tego jest on bardzo wydajny. Tutaj odetchnęłam z ulgą, szkoda by było, gdyby preparat w cenie 184 złotych zbyt szybko się skończył. Do tego świetnie pachnie i działa naprawdę fantastycznie. Zawiera m.in. olej z awokado, który nawilża, pantenol (pogrubia włókno włosa, ułatwia rozczesywanie, zapobiega rozdwajaniu końcówek), alantoinę (przeciwdziała wypadaniu włosów, nabłyszcza je) i filtry UV chroniące przed utratą koloru. A jakie są włosy po umyciu? Bardzo dobrze się je rozczesuje, a to dla mnie ważne, mam dosyć cienkie i plączące się kosmyki. Są bardzo sprężyste, błyszczące i zyskują na objętości. Testowałam szampon o różnych porach dnia i w rozmaitych warunkach – przed pójściem spać, rano, bez nałożenia produktu do stylizacji, z suszeniem i bez.

Szampon jest bardzo wydajny!Szampon jest bardzo wydajny!

Za każdym razem efekt był magiczny. Ale tak naprawdę włosy najlepiej wyglądały po umyciu wieczorem i bez nałożenia żadnych pianek, soli morskiej czy innych tego typu wzmacniaczy. Do testu wybrałam szampon do włosów farbowanych, ponieważ zależy mi na jak najdłuższym zachowaniu koloru i niewypłukiwaniu się chłodnego tonera. Nie lubię zażółceń i dlatego muszę stawiać na tego typu kosmetyki. N°1 COLOR PROTECT doskonale radzi sobie tym zadaniem. Kolor jest świeży i dłużej utrzymuje się na mojej czuprynie.

Krop drugi – N°1 Color Protect

Mam wrażenie, że całą robotę stylizacyjną wykonuje tutaj odżywka, która w duecie z szamponem daje zjawiskowe efekty. Jest dedykowana włosom farbowanym, suchym, zniszczonym, z tendencją do puszenia. To ona daje porządne nawilżenie oraz połysk. Zawarty w niej olej słonecznikowy odżywia kosmyki i nadbudowuje ich nieco nadszarpniętą strukturę, a keratyna i ekstrakty z kiwi, pomarańczy, grejpfruta i migdałów chronią włosy przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych i działają przeciwutleniająco. Jakie są włosy po zastosowaniu tego preparatu? Bardzo miękkie i miłe w dotyku, zdrowe i lśniące. Najważniejsze jest to jednak, że są bardziej zdyscyplinowane, nie elektryzują się i łatwiej układają. Odżywka nie obciąża włosów, dlatego wydaje się, że jest ich więcej. Bez prostownicy, lokówki i dodatkowych preparatów otrzymujemy naturalną, pełną życia stylizację. Produkt jest szczególnie wydajny. Dodatkowo odżywka N°1 Color Protect wydłuża trwałość koloru i zabezpiecza go przed wypłukiwaniem.

N°1 Color Protect marki LAB ONEN°1 Color Protect marki LAB ONE

Nad składem produktów od LAB ONE czuwa grono ekspertów, doświadczonych naukowców, którzy doskonale znają się na bezpiecznych rozwiązaniach kosmetycznych. Z jednej strony stosują nowatorskie metody, z drugiej zaś ich misją pozostaje kreowanie receptur, które zapewniają zdrowie i bezpieczeństwo będące numer jeden na liście wartości marki.


 

Zobacz także

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11360

Naturalne antyperspiranty – top 3

Jakie naturalne antyperspiranty wybierać, aby nie zaszkodzić zdrowiu, ale jednocześnie zadbać o higienę?

Wdzięk / #Recenzja

coffee-scrub-classic-jpg-11117

Bare Care – peeling kawowy na jesień

Bare Care to nowość na rynku kosmetyków naturalnych. Bare Care to peeling kawowy stworzony dla fanek aromatycznych ziaren!

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11109

Hmilk no stress – test mleczka do włosów farbowanych

Hmilk no stress to nowość marki Oway, która w swoim portfolio posiada same naturalne i przyjazne włosom preparaty. Jak mleczko wypadło w testach?

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.