/hamag/assets/otwarcie-fridge-jpg-4355.jpeg

Fridge – naturalne kosmetyki z lodówki

Czy kosmetyki mogą być w stu procentach naturalne? Czy mogą przynieść ulgę spragnionej oddechu skórze?

Data publikacji: 23.08.2016
Magdalena Beyer, założycielka marki Fridge stworzyła produkt niszowy – kosmetyki świeże, pozbawione konserwantów, alkoholu i związków syntetycznych. Znajdziemy w nich czyste bogactwo natury. To tak jakbyśmy w niewielkim słoiczku zamknęli to, co najlepsze dla naszej skóry.

Kosmetyki te mają krótki okres "przydatności do spożycia", dokładnie tak, jak zdrowe jedzenie. Na Pomorzu, w przepięknym pocysterskim Starzyńskim Dworze Magdalena Beyer założyła własną hodowlę kwiatów, głównie róży (rosa rugosa), która stanowi najważniejszy składnik kosmetyków Fridge. To tam „dojrzewają” mazidła, kremy, niekonwencjonalne zapachy i balsamy. Wyjątkowy mikroklimat sprzyja dobrej energii, którą można poczuć od pierwszego dotyku. Jeśliby skórze mogła cieknąć ślinka... Nic dziwnego, że test kremu dyniowego od Fridge był niezwykle sensualnym doświadczeniem.

Wszystko zaczyna się od… spojrzenia

A tu czysty zachwyt. Krem zapakowany został w śliczną, a przede wszystkim nietuzinkowego projektu torbę bąbelkową. W środku mogło być tylko lepiej. Szklany słoiczek i minimalistyczny design. Zielony, gęsty krem był niemałym zaskoczeniem. Spodziewałam się pomarańczowej – dyniowej barwy, a tu przepiękna zieleń! Krem trzeba przechowywać w lodówce (jak wszystkie produkty tej marki, stąd jej nazwa), ponieważ ma dość krótki termin ważności (2,5 miesiąca). Na spodzie słoiczka jest wpisana data produkcji – każdy produkt jest wykonywany pod indywidualne zamówienie, na świeżo. To dość zabawne, gdy po wieczornym demakijażu i porannej toalecie wędruję do kuchni po to, by nałożyć krem. Ale w tym szaleństwie jest metoda. Niska temperatury mikstury przyjemnie chłodzi twarz i zbija opuchliznę, działa kojąco i dodaje mojej skórze zastrzyk energii, jeszcze więcej witalności i świeżego rumieńca, a co! Krem mimo gęstej konsystencji rozprowadza się jak mgiełka i równie szybko wchłania. Potem pozostaje już tylko przyjemne uczucie nawilżenia. I tak przez cały dzień. Nawet teraz, gdy piszę te słowa, a jest godzina siedemnasta, czuję, że moja skóra oddycha i nie jest sucha.

Przyjemna konsystencja i przede wszystkim – naturalne składniki

Oto pełen skład mocno regenerującego kremu dyniowego:

Aqua, Glycerin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Cetearyl Olivate, Cucurita Pepo (Pumpkin) Seed Oil, Sorbitan Olivate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Urea, Citrus Grandis (Grapefruit) Seed Extract, Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Oil, Linum Usitatissimum (Flax) Seed Extract, Limonene, Linalool, Geraniol, Citronellol.

Przyznam, że tak szeroki skład na początku budził moje wahanie. Do momentu poznania Fridge, żyłam w przekonaniu, że im mniej liczna kompozycja, tym lepiej. W tym przypadku jest zgoła inaczej. A wszystko dlatego, że cała receptura pozostaje w pełni naturalna. Właśnie te bardzo bogate formuły wpływają na taki niesamowity efekt regeneracji. Bazą kremu pozostaje zimnotłoczony olej z pestek dyni (bogactwo wielonienasyconych kwasów tłuszczowych). Znajdziemy w nim skwalen zwany eliksirem młodości oraz fitosterole, które opóźniają procesy starzenia.

Po tygodniowym detoksie moja skóra jest jak nowa

Krem jest bardzo wydajny, opakowanie w zupełności starcza na ponad dwa miesiące stosowania. Co ważne, nie wymaga dodatkowej aplikacji w ciągu dnia. Odżywienie utrzymuje się przez wiele godzin. A nawet jeśli pomniecie zaplanowaną dawkę, nie użyjecie kremu raz czy dwa, to "kondycja" skóry nie pogorszy się. To dowód na to, że nawilżenie jest długotrwałe i dogłębne.

Detoks dla skóry

Urlop to idealny czas na zrobienie sobie krótkiej przerwy od kosmetyków do makijażu. W tym roku na wakacje wzięłam ze sobą (oczywiście w lodówce turystycznej) właśnie krem dyniowy od Fridge. Po tygodniu stosowania tylko tego jedynego kosmetyku, moja skóra jest jak nowa! Gładka, miękka, promienna. Polecam każdej z Was taki naturalny odpoczynek, który zapewni prawdziwą regenerację i zmianę skóry… na nową!

Jakie efekty zaobserwowałam po miesiącu stosowania?

Cera oprócz dobrego nawilżenia stała się przyjemnie gładka, elastyczna, promienna. Nigdy nie miałam szczególnych kłopotów ze skórą, jedyną bolączką była tendencja do przesuszania. Wygląda na to, że problem mam z głowy :-) Nie ukrywam, że cena kosmetyków Fridge nie jest najniższa… to jedyny minus kremu (187 złotych za 30 g plus przesyłka), ale warto zainwestować w swoje zdrowie, oczywiście w miarę możliwości. Świadomość, że nie nakładam na twarz żadnych zapychaczy, że szanuję swoją skórę i daję jej to, co najlepsze, stała się dla mnie pewnego rodzaju obsesją, pozytywną obsesją, a Fridge z subtelnością podsuwa mi to, czego oczekuję od kosmetyków naturalnych.

Zalety:

  • gwarantuje mocne nawilżenie (już po paru dniach skóra jest odczuwalnie lepiej nawilżona, odżywiona, gładsza)
  • bardzo wydajny
  • daje przyjemne uczucie chłodu na skórze
  • dobrze współgra z kosmetykami do makijażu
  • ma przyjemną konsystencję
  • nietuzinkowy design

Minusy:

  • cena

 

Zobacz także

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11360

Naturalne antyperspiranty – top 3

Jakie naturalne antyperspiranty wybierać, aby nie zaszkodzić zdrowiu, ale jednocześnie zadbać o higienę?

Wdzięk / #Recenzja

coffee-scrub-classic-jpg-11117

Bare Care – peeling kawowy na jesień

Bare Care to nowość na rynku kosmetyków naturalnych. Bare Care to peeling kawowy stworzony dla fanek aromatycznych ziaren!

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11109

Hmilk no stress – test mleczka do włosów farbowanych

Hmilk no stress to nowość marki Oway, która w swoim portfolio posiada same naturalne i przyjazne włosom preparaty. Jak mleczko wypadło w testach?

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.