FuzeCard, zredukowany portfel

Karty do bankomatu jak i kredytowe, lojalnościowe, na punkty, a do tego paragony, kwity, banknoty, monety – co widzicie kiedy zaglądacie do portfela? FuzeCard to zmieni!

Data publikacji: 22.06.2017

Co można znaleźć w portfelu? Bardzo wiele. Sam bilon potrafi zająć wiele miejsca, a w dodatku swoje ważyć. A to dopiero początek. Niemal każdy sklep ma teraz karty lojalnościowe, co generuje naprawdę pokaźną zawartość, nie wspominając już o dokumentach czy kartach do bankomatu. Niektórzy z nas w portfelu trzymają też zdjęcia, karty członkowskie, listy zakupów, paragony i wiele innych skarbów. Czasami jest tego tak wiele, że portfel przestaje być czymś podręcznym i poręcznym, a włożenie go do kieszeni czy kopertówki graniczy z cudem. FuzeCard ma zaradzić temu problemowi.

Wyobraźcie sobie, że zamiast wypchanego portfela nosicie przy sobie jedną kartę wielkości wizytówki – lekką, wygodną i mieszczącą sobie wszystko to, co zazwyczaj trzymacie w portmonetce. Taka jest właśnie FuzeCard, która wykorzystuje technologię multi-card. Oznacza to, że można do niej „wgrać” inne karty, które nosicie w portfelu, w tym zniżki i karty lojalnościowe od różnych sklepów i marek. FuzeCard może zarządzać aż 30 innymi kartami, a w dodatku ma także takie funkcje jak namierzanie lokalizacji oraz zarządzanie finansami. Jej pomysłodawcy podkreślają, że ich pomysł może zastąpić cały portfel. Co ciekawe, FuzeCard jest wyposażona także w czytnik e-papieru oraz opcjonalnie w chip EMV, który pozwoli na bardziej skomplikowane procesy w zależności od banku z którego usług korzystacie. Można nią także zarządzać z poziomu aplikacji, by np. w razie kradzieży wyczyścić z niej wszelkie dane.

Samo przechodzenie między różnymi kartami jest bardzo proste i odbywa się poprzez naciśnięcie przycisku w prawym dolnym rogu – na wyświetlaczu pojawia się wtedy nazwa aktualnie wybranej opcji. Kartę wystarczy ładować raz na miesiąc, a w razie dłuższych podróży bez problemu możemy skorzystać z powerbanka. Autorzy zaplanowali także kilka ciekawych rozwiązań, np. możliwość chwilowej blokady funkcji, np. przy podawaniu FuzeCard sprzedawcy lub kelnerowi w sklepie. Wtedy gadżet działa jak zwykła karta płatnicza. Ta przyjemność kosztować ma 89 dolarów, a za wersję z chipem EMV zapłacimy nieco więcej, bo 129 dolarów. W tej chwili prowadzone są ostatnie testy, a karty niedługo mają trafić do sprzedaży. Szkoda tylko, że karta nie przypomni przy okazji o listach zakupów czy nie przechowa zdjęć, ale... od tego mamy telefony!

 

Źródło: FuzeCard

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.