/hamag/assets/zdolnaplec-slider-960-jpg-3669.jpeg

Zdolna płeć

Dove w nowej kampanii stawia umiejętności przed urodą.

Data publikacji: 22.07.2016

Femvertising to ostatnio modny trend. Dove stawiało na niego o wiele wcześniej, jeszcze zanim stał się tak popularny. Ich ostatnia kampania idealnie wpasowuje się w wizerunek marki dla świadomych kobiet.

„Zbyt ładna na boks. Zniszczysz sobie tę śliczną buźkę”. Takie słowa Heather Hardy, która zawodowo zajmuje się boksem, słyszy bardzo często. Jednak jak słusznie zauważa, jej wygląd nie ma nic wspólnego z umiejętnościami. Dove zainspirowane historią Heather oraz innych dziewczyn, postanowiło zerwać w najnowszej kampanii z ocenianiem kobiet przez pryzmat ich urody. #MyBeautyMySay, hasło przyświecające najnowszej kreacji od Dove, ma wyrażać sprzeciw wobec umniejszania osiągnięć kobiet ze względu na ich wygląd. W kampanii poza Hardy występują także inne kobiety, które zetknęły się z negatywną reakcją dotyczącą ich pracy, przez to jak wyglądają. W spotach zobaczymy więc m.in. Jessicę Torres, blogerkę modową, którą określano jako zbyt grubą, by zajmować się modą, Rain Dove, modelkę o „zbyt męskiej urodzie”, Grace, tancerkę burleski „o za dużym nosie” czy Judith, psycholog, która „ubiera się nieodpowiednio do wieku”. To historie nieróżniące się od sytuacji, które spotykają codziennie wiele kobiet na całym świecie. Autentyczność sprawia, że #MyBeautyMySay to coś więcej niż sposób na promocję marki, to także postulat, który porusza.

– W pewnym momencie normą stało się ocenianie kobiet na podstawie ich wyglądu. Dove stworzył #MyBeautyMySay ponieważ wierzymy, że piękno kobiety nie powinno być wykorzystywane, by umniejszać jej osiągnięcia. Zamiast tego, powinno być definiowane na jej warunkach – podkreśla Jennifer Bremner, Dyrektor Marketingu Dove. Według koncernu aż 7 na 10 kobiet, nawet w pracy jest częściej chwalonych za wygląd niż osiągnięcia. Nagłaśniając problem, Dove chce walczyć ze stereotypami. Na swojej stronie internetowej, marka zachęca kobiety z całego świata, by podzieliły się swoimi historiami, a także, by krzywdzące opinie innych, dotyczące wyglądu, nie wpływały na ich pasję i marzenia. To po kampaniach #LikeAGirl czy #RealBeuty kolejna udana kreacja marki, która tworząc produkty dla kobiet, dotyka także ważnych dla nich problemów.


Źródło: Dove / Refinery 29

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.