/hamag/assets/dog-parker-slajd-jpg-9810.jpeg

Zaparkuj psa z Dog Parker

Psiarze lubią wszędzie zabierać swoje zwierzaki – niestety, nie każdy sklep daje taką możliwość, a zostawienie pupila przed sklepem może być ryzykowne. Stąd pomysł na Dog Parker.

Data publikacji: 06.06.2017

Każdy właściciel psa stanął kiedyś przed wyborem: przy okazji spaceru z czworonogiem wejść szybko do sklepu, załatwić drobne sprawunki, a przy tym ryzykować, zostawiając pupila pod sklepem czy zrezygnować z tego ułatwienia i rozdzielać zakupy i wyjścia z psiakiem. W niektórych miejscach krótka wizyta zwierzaka nie wywoła sprzeciwu, jednak nie zawsze zabranie psa do środka jest możliwe. Z drugiej strony psa pozostawionego na zewnątrz mogą spotkać nieprzyjemności: może on uciec lub zwyczajnie zostać skradziony. Dlatego wielu właścicieli nie zabiera ze sobą psa przy takich okazjach – a szkoda, bo to dodatkowy pretekst by spędzić z nim czas, a do tego zapewnić mu dodatkowy ruch. Dog Parker chce to zmienić.

Dog Parker to małe domki przypominające psią budę i jednocześnie świetny pomysł na bezpieczne zostawienie psa przed sklepem. Ustawione przed wejściem do sklepu, pozwalają właścicielowi na pozostawienie psa w komfortowych warunkach, bez narażania go na niebezpieczne sytuacje. Specjalny design sprawia, że pies podczas nieobecności właściciela może spokojnie zaczekać na jego powrót. Wnętrze Dog Parker jest chłodzone lub ogrzewane w zależności od pogody na zewnątrz, nie ma więc obaw, że zamknięty na niewielkiej przestrzeni psiak będzie cierpiał od zimna lub upałów. Wyposażono go także w specjalne wywietrzniki oraz wentylację. Twórcy pomyśleli także o kwestiach higienicznych, więc pomiędzy użyciami uruchamiana jest lampka ze światłem UV, zabijająca nieproszonych gości, takich jak wirusy i bakterie. Wszystko jest sterowane za pomocą aplikacji.

Aby móc korzystać z Dog Parker, wystarczy się zarejestrować w bazie i wyrobić swoją unikalną kartę członkowską. Każda z nich ma unikalny kod, zapobiegający sytuacjom, w których ktoś obcy próbowałby wypuścić psa z budki. Minuta korzystania z Dog Parker kosztuje jedynie 20 centów. Wszystko po to, by umożliwiać właścicielom zabranie pupila w nowe miejsca i swobodniej poruszać się z czworonogiem po mieście. Jak podkreślają pomysłodawcy, według nich zarówno pies i właściciel najszczęśliwsi są wtedy, gdy mogą przebywać razem – Dog Parker ma im to umożliwić. Na razie psie budki stanęły tylko w Nowym Jorku, ale chętnie zobaczylibyśmy je też w polskich miastach.

 

Źródło: Dog Parker

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.