/hamag/assets/uber-slajd-jpg-10281.jpeg

Uber popłynął

Ostatnio, między Uberem, a taksówkarzami wrze. Bez względu na to po czyjej stronie stoisz, trudno odmówić Uberowi przedsiębiorczości. Także na wodach.

Data publikacji: 05.07.2017

Wygodny, szybki, mobilny – taki jest Uber. To, a także system oceny kierowców i liczne promocje, przekonują do niego konsumentów. Taksówkarze klną na kłopotliwą konkurencję, a Uber zdaje się tego nie zauważać i robi wszystko, żeby przekonać do siebie kolejnych klientów. Sprytnie rozwiązany problem posiadania przy sobie gotówki czy akcje organizowane w większych miastach ze znanymi markami, potrafią działać cuda. Dzięki temu Uber może wypłynąć na szerokie wody – dosłownie.

Nowa oferta Ubera w Chorwacji wzbudza wiele emocji w mediach – są to bowiem pierwsze taksówki... wodne. Wszystko po to, by łatwiej było zwiedzać malownicze chorwackie wybrzeże. Motorówki w formie taxi to w tym rejonie wręcz idealna oferta wakacyjna. Dzięki UberBoat nie tylko szybko i tanio zwiedzicie okolicę, ale też będziecie mieli okazję dostać się na maleńkie, klimatyczne wysepki, które bez motorówki i lokalnego „kierowcy” byłyby nieosiągalne. Pomysł Ubera obejmuje dwie usługi: po pierwsze transport pomiędzy lotniskiem Divulje w Splicie a Hvarem, a także rejsy turystyczne w Splicie, Hvarze oraz Dubrowniku. Do wyboru będą opcje półdniowe, jak i całodniowe oraz dwie wielkości łodzi – dla ośmiu lub dwunastu osób. Wszytko odbywa się z poziomu aplikacji, podobnie jak w przypadku normalnych przewozów. Jest jednak trochę różnic – przede wszystkim konieczność transportu zbiorowego, a także ceny narzucone z góry: 352 euro za mniejszą oraz 440 euro za większa łódkę za rej trwający pół dnia. Całodniowe opcje to już o wiele wyższe koszty oscylujące wokół 1000 euro za całą łódkę w zależności od trasy. Nowa konkurencja dla lokalnych ofert rejsowych jest korzystna dla turystów, jednak miejscowi mogą być mniej entuzjastyczni. Sam Uber uważa, że Chorwacja jedynie zyska na UberBoat.

– Ideą Ubera jest możliwość zarezerwowania przejazdu za pomocą jednego kliknięcia. Bardzo się cieszymy, że mamy możliwość przeniesienia jej na nowy poziom. UberBOAT zapewni turystom i mieszkańcom nowy sposób odkrywania chorwackiego wybrzeża, umożliwiając wyjątkowy rejs wokół Splitu, Hvaru i Dubrownika. Jesteśmy przekonani, że ta usługa przełoży się na wzrost liczby podróżujących na wyspy oraz przyczyni się do rozwoju chorwackiej branży turystycznej – podkreślał Davor Tremac z Ubera.

 

Źródło: F5

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.