/hamag/assets/tesla-3-slajd-jpg-10836.jpeg

Tesla 3 – auto minimalisty

Dla niektórych wnętrze auta jest ważniejsze niż jego karoseria i wygląd zewnętrzny. Jeśli należycie do tych osób, Tesla 3 was zachwyci.

Data publikacji: 28.08.2017

Niektórzy lubią multum gadżetów i przycisków, inni stawiają na luksusowe opcje lub wygodę. Wnętrze samochodu, to miejsce w którym wiele z nas spędza sporo czasu. Dlatego poza wyglądem karoserii, warto zajrzeć także do auta i zastanowić się czy jego wystrój nam odpowiada. Istotne jest, by wszystkie najważniejsze elementy były wygodnie ułożone i znajdowały się w zasięgu ręki. Radio, klimatyzacja, gałka zmiany biegów, tempomat czy GPS to w wielu autach już norma. Poza odpowiednim wyposażeniem i jego rozmieszczeniem, miłym dodatkiem jest wykończenie, które zachwyca designem i dobrym smakiem. To szczególnie ważne w luksusowych autach – bogate wnętrze to tutaj konieczność. A co jeśli deska rozdzielcza będzie arcydziełem minimalizmu? Wtedy wiadomo, że mówimy o nowej Tesli 3.

Cena nie jest astronomiczna, bo 35 tys. dolarów to niewielka kwota za auto – szczególnie że sama Tesla 3 robi ogromne wrażenie. Jej minimalistyczne wnętrze i piękne wykończenie zachwyci każdego estetę, mimo że jest dość nietypowe. Na desce rozdzielczej nie znajdziecie bowiem ani jednego guzika czy pokrętła – cała obsługa odbywać się ma poprzez specjalny ekran dotykowy, który znajduje się pośrodku. Takie rozwiązanie według Tesli jest dużo wygodniejsze, bardziej eleganckie i mniej rozprasza kierowcę, niż przyciski rozmieszczone w różnych punktach. Kierownica również została „ogołocona” z dodatków – wyposażoną ją w zaledwie dwa przyciski.

Całość ma sprawiać wrażenie przestrzeni i swobody, co jest o tyle istotne, że Tesla 3 to dość kompaktowy model. Oczywiście jest to auto elektryczne, a to oznacza dobre osiągi i cichą pracę, a do tego zadbanie o środowisko naturalne. Tesla 3 rozpędza się od 0 do 100 w 6 sekund i może przejechać dystans do 350 km. Według Elona Muska, Tesla jest w stanie wyprodukować nawet pół miliona aut rocznie. To znaczna poprawa w stosunku do wcześniejszych modeli, które były drogie i trudne w zdobyciu. Prezentacja Tesli 3, która odbyła się niedawno, była na tyle imponująca, że w ciągu pierwszych dwóch tygodni sprzedano aż 400 tys. sztuk, z czego 100 tysięcy jeszcze przed oficjalna premierą. Czy Tesla wyznaczy nowy kierunek w motoryzacji?

 

Źródło: Business Insider / Gadżetomania

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.