/hamag/assets/fizzics-slajder-1-jpg-7843.jpeg

Pub w domu

Puby mają wiele zalet. Dla jednych to będzie atmosfera i towarzystwo, dla innych doskonałe lane piwo. Jeśli zaliczasz się do drugiej kategorii, Fizzics Waytap cię zachwyci.

Data publikacji: 15.02.2017

Pomaga w leczeniu nerwic i bezsenności, zmniejsza ryzyko zawału i osteoporozy, jest bogate w antyoksydanty, a kąpiel w nim potrafi zdziałać cuda ze skórą. Mowa rzecz jasna o piwie. Mówi się nawet o zbawiennym wpływie złocistego trunku na jakość pożycia. Nic więc dziwnego, że piwo jest uwielbiane na całym świecie. Ostatnio, także w Polsce, przeżywa prawdziwy renesans – powstaje mnóstwo rzemieślniczych browarów z ciekawymi propozycjami, a duże marki prześcigają się w nowościach. Powstaje też coraz więcej gadżetów dla piwoszy, takich jak np. Fizzics Waytap.

Wyobraźcie sobie, że wieczorem siadacie we własnym domu z kuflem piwa, który smakuje jakby był przed chwilą nalany z beczki w pubie. Marzenie ściętej głowy? Niekoniecznie! Fizzics Waytap potrafi zmienić każde piwo z butelki lub puszki w piwo z kija. To niewielki gadżet, w którym mieści się akurat kufel piwa, nie zabierze więc wiele miejsca, ale dla miłośników piwa jest prawdziwym must have. W dodatku może być używane wszędzie – w domu, w lesie, na łódce czy pikniku. Zasilany jest bowiem przez cztery baterie AA. Jak twierdzą twórcy Waytap, dzięki niemu nawet zwykłe, tanie piwo nabiera ciekawego smaku i może konkurować z browarami z wyższej półki. Nie ma znaczenia czy mamy do czynienia z porterami, apami czy lambikami. Głównym zadaniem Fizzics Waytap jest sprawienie, by piwo jeszcze mocniej oddziaływało na każdy ze zmysłów.

Wydobywa i wzmacnia nuty zapachowe i smakowe, a przy okazji, dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, tworzy także grubą i trwałą piankę na powierzchni trunku. Sprawia także, że piwo jest bardziej gazowane. Takie efekty gadżet zawdzięcza systemowi łączącemu ciśnienie i kontrolę gazu oraz cieczy. Mimo że piwo nie kojarzy się nauką, to Fizzics Waytap czerpie z niej zadziwiająco wiele. Piwo poddawane jest 3 procesom: nukleacji (piana zaczyna się tworzyć), frezowania (pęcherzyki tworząc „głowę z piany”), oraz dysproporcjonacji (pęcherzyki dojrzewają). Po degustacji łatwo go wyczyścić i schować do szafy, dopóki znów nie nabierzemy ochoty na piwną degustację w domu. Gadżet występuje w trzech wersjach kolorystycznych i kosztuje około 200 dolarów.


Źródło: Indiegogo / Men’ Health

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.