Pralka przyszłości

Wrzucamy pranie, nastawiamy program, czekamy i już! Czy faktycznie? W końcu pranie trzeba wyjąć, wysuszyć no i poskładać. To bardziej pracochłonne niż się wydaje.

Data publikacji: 22.09.2017

Nowe technologie i sztuczna inteligencja łączona ze zwykłymi sprzętami domowymi to najnowszy trend, który będzie coraz silniejszy. I bardzo dobrze! Inteligentne ekspresy do kawy czy lodówki mają usprawnić nasze życie i pozwolić żyć jak najwygodniej. To oznacza zminimalizowanie obowiązków domowych poprzez ich automatyzację – przyznajcie, że chętnie zrezygnowalibyście z mycia okien, zamiatania podłogi, odkurzania, prania i prasowania. Obowiązki domowe to w końcu pożeracz naszego czasu i energii. I chociaż na razie zupełne wykluczenie tego typu prac jest niemożliwe, to Panasonic wychodzi tym marzeniom naprzeciw.

Pralka od japońskiego koncernu zaprezentowana na prestiżowych targach IFA 2017 w Berlinie wzbudziła niemały zachwyt. To dlatego, że urządzenie zajmie się nie tylko dokładnym wyczyszczeniem ubrań, ale też po wszystkim złoży je w idealną kostkę. To doskonała opcja dla leniwych oraz... perfekcjonistów! To jednak nie wszystko. Pralka potrafi także przeskanować etykietę z ubrania i na jej podstawie dostosować program prania do tkaniny, a także określić jej poziom zabrudzenia. Nic dziwnego, że podczas niemieckich targów w dziale Better Living Tomorrow wywołała niemałe zainteresowanie. Tak naprawdę określenie „pralka” nie oddaje projektu Panasonica w pełni.

To de facto prawdziwa inteligentna szafa z wmontowaną pralką – niestety, widać to też w jej gabarytach, bo zajmuje o wiele więcej miejsca niż tradycyjne urządzenia. Mimo to jej działanie jest imponujące. Wystarczy wrzucić do szuflady brudną rzecz, by pralka się nią zajęła. Po jakimś czasie na półce pojawi się wyczyszczona i złożona w równą kostkę, zaś dzięki systemowi czytania metek możecie mieć pewność, że pralka także odpowiednio zadba o każdą rzecz. Będzie ona wyprana w idealnej temperaturze oraz z użyciem odpowiedniej ilości oraz rodzaju proszku czy detergentów. Niestety, na razie Panasonic nie wprowadził jeszcze swojego najnowszego projektu do sprzedaży, ale nie ukrywamy, że liczymy iż zrobi to niebawem. Trzymamy też kciuki na zmniejszenie gabarytów pralki tak, by mieściła się w nawet najbardziej kompaktowych mieszkaniach.


 

Źródło: Noizz / Label

Zobacz także

Pralki / #Test

classic-jpg-12194

Candy GVS 158TWHC3-S - dobra, cicha pralka do 1500 zł

Candy GVS 158TWHC3-S to dobra pralka do 1500 zł. Jest solidna, nowoczesna i oszczędna. Ma cichy silnik inwerterowy, wiruje z prędkością 1500 obr./min, mieści 8 kg prania, ma NFC (Smart Touch), program łatwego prasowania i funkcję pary.

Pralki / #News

nowy-wiek-pary-wodnej-z-lg-slider-classic-jpg-12159

Nowy wiek pary wodnej z LG

Pranie nie może udać się bez wody. LG zdecydowało się jednak wykorzystać ją w innym stanie skupienia. Nowe pralki tego producenta oferują technologię True Steam, której najważniejszym wyróżnikiem jest wytwarzana przez generator para wodna.

Pralki / #News

xiaomi-minij-classic-jpg-12133

Stylowa... pralka ścienna od Xiaomi

Od pralki oczekiwać można wiele, ale mało kto nastawia się, iż będzie to sprzęt pełniący rolę dekoracyjną. Xiaomi MiniJ zmienia takie nastawienie.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.