/hamag/assets/xiaomi-mi-robot-vacuum-slider-jpg-12152.jpeg

Popularny robot sprzątający Xiaomi dostępny w Polsce

Xiaomi Mi Robot Vacuum cieszy się bardzo dużą popularnością i dobrymi opiniami. Robot sprzątający pojawił się w oficjalnej polskiej dystrybucji.

Data publikacji: 01.08.2018
Sprzątanie to jedna z najbardziej nielubianych przez nas czynności. Na szczęście przyszło nam żyć w czasach szybko rozwijającej się elektroniki, co w kontekście urządzeń AGD przekłada się na różnego rodzaju roboty sprzątające. Słyszeliście o Xiaomi Mi Robot Vacuum?

Bardzo możliwe, że tak. Zyskał on sporą popularność, chociaż do tej pory nie był dostępny na naszym rynku. Właśnie się to zmieniło. Xiaomi Mi Robot Vacuum oferowany jest w oficjalnym sklepie internetowym Mi-home.pl oraz w autoryzowanym salonie Mi Store (Warszawa, centrum handlowe Arkadia). Cena urządzenia wynosi 1 299 zł.

Xiaomi Mi Robot Vacuum

Czego można się tutaj spodziewać? Xiaomi Mi Robot Vacuum to prawdziwie inteligentne urządzenie sprzątające. Producent wyposażył je w aż 12 czujników, dzięki którym robot rozpoznaje przestrzeń wokół siebie, mapuje pomieszczenia i tym samym jest w stanie dokładnie odkurzyć całą powierzchnię omijając przeszkody. Do przetwarzania informacji zbieranych przez czujniki wykorzystywane są przez 3 procesory (w tym czterordzeniowy ARM Cortex).

Robot sprzątający musi posiadać także odpowiedni silnik. W tym przypadku jest to bezszczotkowy NIDEC, ktory chociaż pracuje cicho to zapewnia wysoką moc ssania, generując podciśnienie 1800 Pa. Główna szczotka jest w stanie automatycznie dostosować swoją wysokość do podłoża, przez co Xiaomi Mi Robot Vacuum skutecznie odkurza także nierówne powierzchnie. Zastosowano tu również boczną szczotkę, która z kolei dostosowuje prędkość rotacji do poziomu zabrudzenia podłogi.

Xiaomi Mi Robot Vacuum oferuje trzy tryby odkurzania: standardowy, cichy i aktywny. Zastosowana w urządzeniu bateria o pojemności 5200 mAh umożliwia 2,5 godziny nieprzerwanej pracy. Ładowanie odbywa się w stacji dokującej.

Źródło: Xiaomi

Zobacz także

Odkurzacze / #Test

classic-jpg-12167

Hoover Reactiv - dobry odkurzacz z wieloma nasadkami

Hoover Reactiv to dobry odkurzacz do domu. Jest niedrogi (mniej niż 500 zł), ale ma wiele końcówek w komplecie, jest solidny, ma przemyślaną konstrukcję, można szybko opróżniać kurz z dużego pojemnika, jest dość cichy i oferuje dużą siłę ssania.

Odkurzacze / #Recenzja

classic-jpg-11639

Test odkurzacza Bosch Athlet Zoo’o BCH6ZOOO

Athlet Zoo’o BCH6ZOOO to najnowszy model odkurzacza bezprzewodowego marki Bosch. Właśnie przetestowaliśmy jego możliwości.

Odkurzacze / #News

purei9-classic-jpg-11065

Odkurzanie bez granic z PUREi9

Czasy, kiedy sprzątanie mieszkania wymagało spaceru z odkurzaczem na kablu i intensywnego machania ręką minęły. Teraz wszystko dzieje się automatycznie. Teraz jest PUREi9!

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.