/hamag/assets/russell-hobbs-konkurs-slider-jpg-8929.jpeg

Podziel się przyjemnościami i spełnij swe marzenia

Rusza kolejna edycja konkursu „Z miłości do przyjemności”, za którym stoi rewelacyjna idea!

Data publikacji: 14.04.2017
„Przyjemność jest początkiem i celem życia szczęśliwego”, mawiał Epikur. Firma Russell Hobbs zachęca do tego, by dzielić się miłością do przyjemności, które każdego dnia wywołują uśmiech na naszych twarzach. Pochwal się swoimi drobnymi codziennymi uciechami – im są ciekawsze, tym większą masz szansę na zdobycie cennych nagród.

Zadanie konkursowe jest proste: podziel się miłością do codziennych przyjemności. Dla autorów najciekawszych prac konkursowych firma Russell Hobbs przewidziała naprawdę ciekawe nagrody. Najlepsza trójka otrzyma czeki o wartości 5000 złotych, które można wykorzystać na dowolny cel, będący spełnieniem marzeń. Dla kolejnych 21 osób przewidziano zaś zestawy sprzętu domowego z serii RETRO Ribbon Red. Zestaw, na który składa się ekspres do kawy, czajnik i toster może z powodzeniem tchnąć nowe życie w kuchnię – nie tylko wizualnie, ale też funkcjonalnie.

„Z miłości do przyjemności”

Firma Russell Hobbs chce zachęcić Polki i Polaków do tego, by nieśli radość innym ludziom. Dlatego chce, byśmy w jak najciekawszy sposób opisywali zwykłe, proste aktywności, które to jednak mają ogromną moc uszczęśliwiania nie tylko nas, ale też naszych najbliższych. W zamian brytyjski producent chce pomóc nam w realizacji planów, które mogą dać nam jeszcze więcej szczęścia. Jak bowiem pisał Paulo Coelho w Alchemiku – „to możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące”.

Konkurs „Z miłości do przyjemności” potrwa do 28 maja bieżącego roku, a 1 czerwca ogłoszone zostaną wyniki. Formularz zgłoszeniowy, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz kompletny regulamin akcji znajdziecie na stronie internetowej zmiloscidoprzyjemnosci.pl

Powodzenia!

Źródło: Russell Hobbs

Zobacz także

Rozrywka / #Artykuł

classic-jpg-11595

Przegląd najciekawszych erotycznych kalendarzy adwentowych

Kalendarze adwentowe dla dorosłych w każdym okienku skrywają akcesorium, które na pewno przyda się w sypialni...

Rozrywka / #Artykuł

classic-jpg-9003

Cały ten Pyrkon – subiektywnym i nieco nostalgicznym okiem

W dniach od 28 do 30 kwietnia koniecznie odwiedźcie Poznań. To właśnie wtedy odbywa się event doskonały – Pyrkon!

Rozrywka / #News

zyczenia-noworoczne-classic-jpg-6977

Inspirujący Nowy Rok!

Niech ten rok będzie jeszcze bardziej intrygujący, magiczny i zaskakujący! Dobrej zabawy sylwestrowej życzy redakcja portalu HAmag!

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.