/hamag/assets/market-slajd-jpg-11097.jpeg

Podróżuj z marketem

Mleko, jajka, chleb, ser – każdą z tych rzeczy kupicie bez problemu z marketach spożywczych. A gdyby tak na liście zakupów znalazła się egzotyczna wycieczka?

Data publikacji: 22.09.2017

Planując dalsze lub bliższe wojaże, wielu z nas zazwyczaj zaczyna od porządnego researchu w sieci. Szukanie idealnego miejsca oraz tanich biletów lotniczych, a także niedrogiego i ciekawego noclegu to stały element tych poszukiwań. Niektórzy jednak nie chcą marnować czasu na żmudne przeszukiwanie sieci, by znaleźć ofertę idealną. Takie osoby wolą po prostu zdać się na biuro podróży i gotową, kompleksową ofertę. Szczególnie że tego typu wakacje również można kupić jednym kliknięciem. Teraz to może być jeszcze prostsze i wycieczkę wybierzecie przy okazji kupowania składników na obiad.

Lidl podróże to nowa propozycja sieciówki. Jak sama nazwa wskazuje, sklep do swojej oferty wprowadza wycieczki krajowe oraz zagraniczne. Każda z ofert będzie ważna 4 tygodnie, natomiast co 2 tygodnie pojawią się nowe katalogi, które będzie można znaleźć w wydaniu papierowym w sklepach oraz na stronie internetowej. Ich ceny dzięki współpracy z różnymi biurami podróży i pośrednikami mają być, jak przystało na sklep słynący z promocji, wyjątkowo okazyjne. W ofercie znaleźć mają się takie kierunki jak Zakopane, Darłowo czy Sudety, ale nie zabraknie też egzotyki. Poza Egpitem, Hiszpanią i bardziej standardowymi kierunkami, klienci Lidla mogą wybrać się do Tanzanii, Kenii czy na Seszele. Do wyboru są oferty typowo wypoczynkowe, jak i wyprawy narciarskie. Weekend w Polsce dla dwóch osób zaczyna się od 500 złotych, a cena za wyprawy do Afryki i Azji wynoszą już kilka tysięcy złotych. Za 10-dniowe zwiedzanie Dubaju i Malediwów, zapłacicie już ponad 9 tys. złotych za osobę. Wycieczki kupić można przez sieć lub za pośrednictwem specjalnej infolinii.



– Do tej pory gwarantowaliśmy dostęp do kuchni świata, a teraz postanowiliśmy zaproponować klientom ciekawe doświadczenia i poznawanie świata od kuchni, stąd pomysł na wprowadzenie Lidl Podróże – o nowej propozycji opowiada Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska. Polska to już ósmy kraj, w którym Lidl wprowadza ofertę podróży. Skusicie się na wyprawy z marketowej gazetki?


 

Źródło: RadioZet / Lidl

 

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.