/hamag/assets/market-slajd-jpg-11097.jpeg

Podróżuj z marketem

Mleko, jajka, chleb, ser – każdą z tych rzeczy kupicie bez problemu z marketach spożywczych. A gdyby tak na liście zakupów znalazła się egzotyczna wycieczka?

Data publikacji: 22.09.2017

Planując dalsze lub bliższe wojaże, wielu z nas zazwyczaj zaczyna od porządnego researchu w sieci. Szukanie idealnego miejsca oraz tanich biletów lotniczych, a także niedrogiego i ciekawego noclegu to stały element tych poszukiwań. Niektórzy jednak nie chcą marnować czasu na żmudne przeszukiwanie sieci, by znaleźć ofertę idealną. Takie osoby wolą po prostu zdać się na biuro podróży i gotową, kompleksową ofertę. Szczególnie że tego typu wakacje również można kupić jednym kliknięciem. Teraz to może być jeszcze prostsze i wycieczkę wybierzecie przy okazji kupowania składników na obiad.

Lidl podróże to nowa propozycja sieciówki. Jak sama nazwa wskazuje, sklep do swojej oferty wprowadza wycieczki krajowe oraz zagraniczne. Każda z ofert będzie ważna 4 tygodnie, natomiast co 2 tygodnie pojawią się nowe katalogi, które będzie można znaleźć w wydaniu papierowym w sklepach oraz na stronie internetowej. Ich ceny dzięki współpracy z różnymi biurami podróży i pośrednikami mają być, jak przystało na sklep słynący z promocji, wyjątkowo okazyjne. W ofercie znaleźć mają się takie kierunki jak Zakopane, Darłowo czy Sudety, ale nie zabraknie też egzotyki. Poza Egpitem, Hiszpanią i bardziej standardowymi kierunkami, klienci Lidla mogą wybrać się do Tanzanii, Kenii czy na Seszele. Do wyboru są oferty typowo wypoczynkowe, jak i wyprawy narciarskie. Weekend w Polsce dla dwóch osób zaczyna się od 500 złotych, a cena za wyprawy do Afryki i Azji wynoszą już kilka tysięcy złotych. Za 10-dniowe zwiedzanie Dubaju i Malediwów, zapłacicie już ponad 9 tys. złotych za osobę. Wycieczki kupić można przez sieć lub za pośrednictwem specjalnej infolinii.



– Do tej pory gwarantowaliśmy dostęp do kuchni świata, a teraz postanowiliśmy zaproponować klientom ciekawe doświadczenia i poznawanie świata od kuchni, stąd pomysł na wprowadzenie Lidl Podróże – o nowej propozycji opowiada Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska. Polska to już ósmy kraj, w którym Lidl wprowadza ofertę podróży. Skusicie się na wyprawy z marketowej gazetki?


 

Źródło: RadioZet / Lidl

 

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.