/hamag/assets/pizza-slajd-jpg-9852.jpeg

Pizza od Apple

Technologia pomaga nam w bardzo wielu dziedzinach – dzięki niej jesteśmy zdrowi, bezpieczniejsi, bardziej eko. Ale może też użyteczna w mniej wzniosłych kwestiach.

Data publikacji: 09.06.2017

Idealna pizza? Świeża, z chrupiącymi brzegami i wspaniałym sosem. Reszta to kwestia gustu: można wybrać klasykę jak margherita lub hawajska, można też bardziej zaszaleć z dodatkami i zdecydować się na kapary, kurki lub owoce morza. Swoich zwolenników ma zarówno tradycyjna włoska wersja na cienkim cieście lub jej puszysta, amerykańska kuzynka. Jedno jest pewne – pizza to jeden z tych przysmaków, który nigdy nie wyjdzie z mody. Zjeść ją można niemal wszędzie, a jej amatorów nie brakuje. Także Apple ostatnio wykazało się do niej szczególnym zamiłowaniem.

Apple zaangażowane jest w wiele innowacyjnych projektów – ostatnio mogliście przeczytać u nas m.in. o Projekcie Titan zainicjowanym przez korporację. Jednak nie tylko to przedsięwzięcie trzymane jest w tajemnicy. Ich najnowszy kampus w Cupertino także ma swoje sekrety. Na szczęście w tym przypadku dziennikarze mają czasem do nich dostęp, dlatego przy okazji ostatniej prezentacji kampusu mogli dowiedzieć się, że Apple stworzyło i opatentowało specjalne... pudełka na pizzę. I chociaż to zupełnie inny produkt, niż te do których przyzwyczaiła nas marka, to i on z pewnością zyska rzeszę miłośników, szczególnie wśród łasuchów. Pudełko wymyślone przez brand z jabłkiem sprawia, że pizza nie wilgotnieje z czasem i zachowuje chrupkość, nawet jeżeli zdecydujemy się zostawić ją do późniejszej konsumpcji. Zazwyczaj w takich przypadkach nawet najbardziej apetyczny kawałek staje się gumowaty – pudełko od Apple sprawia, że pizza nawet po kilku godzinach jest równie świeża jak wcześniej. Tajemnica tkwi w specjalnych wywietrznikach, które zapobiegają gromadzeniu się wilgoci.

– Odprowadzenie pary ze spodu pizzy zapobiega zatrzymaniu się wilgoci pomiędzy pizzą i spodem pudełka, dzięki czemu pizza nie absorbuje pary i nie staje się rozmokła – tłumaczą specjaliści odpowiedzialni za patent. Przy jego tworzeniu działał m.in. guru żywieniowy marki, Francesco Longoni. Jak widać korporacja dba o to, by jej zespół miał jak najbardziej komfortowe warunki – nawet jeśli idzie tylko o chrupkość pizzy. Ciekawe czy Apple wprowadzi swój wynalazek do regularnej sprzedaży. Pizza w iStore? Jesteśmy na tak!

 

 

Źródło: Business Insider

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.