/hamag/assets/sound-bottle-slajd-jpg-8311.jpeg

Piękno dźwięku

Jak najlepiej słuchać muzyki? W spokoju, w towarzystwie dobrego wina oraz oczywiście z wysokiej jakości sprzętu. Jeśli przy okazji jest on piękny, tym lepiej.

Data publikacji: 14.03.2017

Sprzęt elektroniczny i wszelkie gadżety, poza funkcjonalnością coraz częściej muszą być także piękne, by pasować do naszych wnętrz i preferencji. Dlatego jego producenci współpracują z najlepszymi projektantami, by stworzyć produkty o intrygującym designie i wyjątkowej jakości. W końcu współczesny konsument lubi być zaskakiwany zabawą formą i konwencją oraz niebanalnymi rozwiązaniami. Ten trend najlepiej widać w najnowszych głośnikach bezprzewodowych, które wcale nie przywodzą na myśl sprzętu melomana.

Bezprzewodowe głośniki to prawdziwe pole do popisu dla kreatywności projektantów. Na pierwszy rzut oka często trudno domyślić się, że mamy do czynienia z głośnikiem. Wszystko staje się jasne dopiero po odpaleniu ukochanych melodii. Jak zaskakują nas marki mające w swojej ofercie sprzęt muzyczny? Doskonałym przykładem może być Samsung i jego Sound Bottle. Urządzenie przypomina elegancką wazę lub ozdobną butelkę. Postawione na półce doskonale wkomponuje się w minimalistyczne wnętrza, a podczas imprezy zapewni idealną, przestrzenną oprawę muzyczną, dzięki funkcji 360 – sprawia ona, że dźwięk rozprowadza się równomiernie i jest świetnie odbierany z każdego miejsca w pomieszczeniu. Inną ciekawostką może być B&O Play BeoPlay A2, który jest wielkości damskiej kopertówki, dzięki czemu można zabrać go ze sobą zawsze i wszędzie. Jego wygląd jest skromny i minimalistyczny, ale cała magia dzieje się, kiedy usłyszymy dźwięk – jego basy mają naprawdę imponującą skalę. Z kolei Tube Auto projektu Piet Hein Eek’s to prawdziwe arcydzieło ze stali. Jest niewielki, przypomina nieco elegancki zegar i jest wykonany z najwyższej jakości materiałów – to gratka dla melomanów, którzy uwielbiają sprzęt z najwyższej półki.

Dla odmiany dla tych, którzy wolą inspiracje naturą, idealny będzie Walnut Wood bluBOOM Bluetooth Portable Speaker. Jego wygląd nawiązuje do orzecha laskowego. To nie przypadek, bo właśnie z drewna orzechu jest wykonana obudowa tego głośnika, co jest wyjątkowo eleganckim rozwiązaniem. Zapewni nam on do 7 godzin muzyki bez potrzeby ładowania. Osoby o słuchu absolutnym pokochają za to głośnik Boom 2 od UE – ich pierwszy model na długo stał się bestsellerem, a najnowsza wersja udowadnia, że nawet ideał można poprawić. Perfekcyjny dźwięk, ergonomiczny kształt, wytrzymała bateria i opcja wykorzystania technologii NFC zadowoli najbardziej wybrednych. Jak widać, najtrudniejszą częścią słuchania muzyki, jest wybór idealnego głośnika spośród ogromu możliwości i kształtów. Nikt jednak nie twierdzi, że głośnik trzeba mieć tylko jeden...

 

Źródło: Repick

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.