Pachnieć jak chipsy

Marka Cheetos postawiła na nietypową i odważną akcję promocyjną. Te święta nie będą pachnieć aromatycznym barszczem czy babciną kapustą z grzybami!

Data publikacji: 07.12.2016

Sandałowiec, jaśmin, piżmo, gałka muszkatołowa, róża, orchidea – wszystkie zniewalają zapachem i idealnie wpasowują się w kompozycje perfum. Te nuty zapachowe znajdziemy jako składniki w najpiękniejszych perfumach, gdzie będą nas uwodzić kwiatowo – korzennymi zapachami. W tak aromatycznym gronie raczej nie ma miejsca dla woni... sera. Przynajmniej do teraz.

Tak nietypowa nuta zapachowa to nie przypadek – perfumy serowe powstały jako akcja promocyjna chrupek Cheetos. „Cheetau”, bo tak nazywa się zapach inspirowany chrupkami serowymi to specjalny świąteczny gadżet, który ma stać się idealnym prezentem dla prawdziwych fanów marki. Perfumy mają zapewnić, że ostra serowa nuta ma towarzyszyć cały dzień za jedyne 18,99 dolarów. To jednak nie jedyny oryginalny gadżet, jaki znajdziemy w Cheetos Store. Poza zapachem inspirowanym serowymi chrupkami, możemy kupić sobie lub najbliższym takie prezenty jak pomarańczowy bronzer, fotel w kształcie geopardziej łapy, śpiwór w kształcie paczki chipsów, a nawet jedwabny szal w charakterystycznym, pomarańczowym kolorze. I chociaż zwariowane gadżety są akcją świąteczną przeprowadzoną z przymrużeniem oka, to ich popularność jest ogromna.

Wśród nich znajdują się kosmetyki, ubrania i meble, w tym także propozycje z najwyższej półki. Najbardziej widowiskowy ze wszystkich przedmiotów z Cheetos Store, był imponujący komplet biżuterii, wart aż 20 tys. dolarów! Zestaw nosił miano „Eye of the Cheetah” i składał się z długich kolczyków oraz masywnego pierścionka. Biżuterię ozdabiały nietypowe pomarańczowe szafiry, a także białe i czarne diamenty, a całość wykonano z 18-karatowego złota. Komplet wykonano w jednym egzemplarzu i sprzedał się on w zaledwie parę godzin od rozpoczęcia akcji. Wyprzedano także limitowane legginsy, kombinezon w cętki, czy męskie kąpielówki sygnowane Cheetosami. Trzeba przyznać, że marketingowcom Cheetos nie zabrakło wyobraźni – prezenty, które można kupić na Cheetos Store są zabawną gratką dla miłośników serowych przekąsek, ale też posiadaczy specyficznego poczucia humoru. Na stronie sklepu przeczytamy, że każdą rzecz osobiście zaprojektował Gepard Chester, który na zdjęciach kampanii zwraca uwagę niezwykłym podobieństwem do Karla Lagerfelda. Akcja budzi mieszane uczucia, szczególnie, że serowy zapach „Cheetau”, jest według niektórych niezbyt przyjemny, jednak trzeba przyznać, że Cheetos Store wyróżnia się na tle innych świątecznych kampanii, a kolejne przedmioty znikają ze strony w zawrotnym tempie.


Źródło: Cheetos Store

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.