/hamag/assets/sun-slajd-960-jpg-4415.jpeg

Nowy wymiar opalania

Krem sam podpowie czy równo go rozprowadzasz

Data publikacji: 24.08.2016

Dla niejednego z nas przyjemna opalenizna zmieniła się w palący problem, gdy okazało się, że smarując się kremem pominęliśmy kawałek skóry. W efekcie, po paru godzinach na słońcu zamiast seksownego brązu przybrał on intensywnie czerwony odcień, dostarczając przy okazji tortur związanych z poparzeniem. To scenariusz, który wciąż się powtarza, szczególnie w nadmorskich kurortach. Powstał jednak bardzo prosty projekt, który pomoże nam uniknąć spieczenia się na raka.

Sunscreenr jak wiele dobrych pomysłów, jest prosty, ale genialny. To krem do opalania z filtrem oraz... specjalnym detektorem promieni UV, dzięki któremu sprawdzimy, czy nasza skóra jest w 100% pokryta kremem i bezpieczna. Detektor ma formę niewielkiego, wizjera. Choć mierzy jedynie 5 cm, to pozwoli łatwo sprawdzić skórę towarzysza lub nagrać do 30 sekund filmu, na którym możemy sprawdzić na własnym ciele czy krem jest rozprowadzony odpowiednio. Oczywiście Sunscreenr jest wodoodporny i nie zaszkodzi mu piasek, więc idealnie nadaje się, by zabrać go na plażę lub basen. Detektor z łatwością możemy naładować przez USB. Na pomysł wpadli Dave Cohen i John Meyer. Obaj zetknęli się z rakiem skóry u najbliższych, postanowili więc stworzyć prosty i wygodny gadżet, który pozwoli lepiej chronić przed zachorowaniem, a także innymi, negatywnymi skutkami opalania.

Jak podkreślają, w samych tylko Stanach Zjednoczonych co roku u miliona osób wykrywany jest rak skóry. Krem z filtrem pomaga z tym walczyć – krem SPF 30, to aż 80% mniej szans na nowotwór. Jednak większość z nas nakłada jedynie 25-50% kremu potrzebnego, by skutecznie się ochronić. W dodatku pływanie w morzu, a nawet pot, po czasie zmywają warstwę kremu, a nasza skóra jest wystawiona na słońce bez żadnego zabezpieczenia. Oglądając ją przez Sunscreenr, z łatwością wychwycimy miejsca, które wymagają posmarowania. Pozostają one blade w przeciwieństwie do ciemnych smug, gdzie skóra jest dobrze chroniona. Detektor występuje w kilku mocnych kolorach i kosztuje około 74 dolarów, choć można jeszcze nabyć wersję early bird za 55 dolarów. Może wydawać się, że to sporo za maleńki gadżet, ale jeśli w tym roku zaliczyliście poparzenie słoneczne lub jesteście w grupie podwyższonego ryzyka zachorowań na nowotwór, kwota nie wydaje się już tak wygórowana.

 

Źródło: Kickstarter

Zobacz także

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11360

Naturalne antyperspiranty – top 3

Jakie naturalne antyperspiranty wybierać, aby nie zaszkodzić zdrowiu, ale jednocześnie zadbać o higienę?

Wdzięk / #Recenzja

coffee-scrub-classic-jpg-11117

Bare Care – peeling kawowy na jesień

Bare Care to nowość na rynku kosmetyków naturalnych. Bare Care to peeling kawowy stworzony dla fanek aromatycznych ziaren!

Wdzięk / #Recenzja

classic-jpg-11109

Hmilk no stress – test mleczka do włosów farbowanych

Hmilk no stress to nowość marki Oway, która w swoim portfolio posiada same naturalne i przyjazne włosom preparaty. Jak mleczko wypadło w testach?

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.