/hamag/assets/liebherr-2017-slider-jpg-9515.jpeg

Nowoczesne lodówki według marki Liebherr

Do polskich sklepów trafiają nowe lodówki Liebherr z linii Premium i Comfort.

Data publikacji: 25.05.2017
Marka Liebherr coraz chętniej wprowadza na polski rynek nowe lodówki. Jej najnowsze modele łączą w sobie innowacyjne technologie, praktyczną funkcjonalność oraz nienaganną stylistykę. Za tę ostatnią dwa urządzenia otrzymały nawet nagrody Red Dot Award 2017 i Industrie Forum Design Award 2017.

Linia Premium stanowi rdzeń tegorocznej oferty chłodziarko-zamrażarek Liebherr. W jej skład wchodzą trzy modele: SBSbs 8673, SBSes 8663 oraz CBNPes 5758. To właśnie te dwa ostatnie zostały nagrodzone za wygląd: charakterystyczny kształt drzwi i uchwytów, minimalistyczną formę oraz nowoczesne wnętrze. Te cechy sprawiają, że lodówki doskonale komponują się z nowoczesną kuchnią, ale to nie jest oczywiście ich jedyna zaleta.

Lodówka Liebherr Premium

Nowe lodówki Liebherr Premium są wyposażone w technologię BluPerformance i są proste w obsłudze, dzięki dotykowym ekranom wbudowanym w drzwi. Z kolei specjalne strefy BioFresh i BioCool pozwalają zachować świeżość i wartości odżywcze jedzenia na dłużej. Do tego dochodzą jeszcze technologie NoFrost (brak osadzania się szronu) oraz DuoCooling (odrębne ustawianie temperatury dla chłodziarki i zamrażarki). Urządzenia są również niezwykle energooszczędne.

Lodówka Liebherr Comfort

Technologie NoFrost i DuoCooling oraz wysoka energooszczędność to cechy, którymi mogą pochwalić się również lodówki z linii Comfort, a więc modele CNef 5715, DNml 48X13 i DNml 43X13. Mają one także sufitowe oświetlenie LED, są łatwe w obsłudze i czyszczeniu oraz wytrzymują nawet 30 kg obciążenia. Dobrze przemyślane wnętrze pozwala natomiast efektywnie rozmieścić jedzenie zamknięte w różnorakich opakowaniach. 

Chłodziarki Liebherr Comfort i Premium zostały wykonane z wysokiej klasy komponentów, które zapewniać mają wysoką trwałość i przekładać się na wieloletnią niezawodność. Ceny rozpoczynają się od 1799, a kończą na 24 999 złotych.

Źródło: Liebherr

Zobacz także

Lodówki / #News

xiaomi-yunmi-450l-classic-jpg-12129

Lodówka z 21-calowym ekranem

Xiaomi Yunmi 450L to lodówka, która bez wątpienia przyciąga uwagę. Oferuje kilka inteligentnych rozwiązań, a przede wszystkim ogromny, 21-calowy ekran.

Lodówki / #Artykuł

jaka-lodowka-do-2000-mid-jpg-12126

Jaka lodówka do 2000 zł? TOP 5

Która lodówka do 2000 zł jest obecnie szczególnie warta uwagi, oferuje nowoczesne technologie, ciekawe funkcje, jest oszczędna i cicha?

Lodówki / #Artykuł

jaka-lodowka-do-3000-top5-mid-jpg-12100

Jaka lodówka do 3000 zł TOP-5 polecane modele

Pięć godnych polecenia modeli, w wysokiej klasie energetycznej, z niskim poziomem hasłu i nowoczesnymi funkcjami, które powinna mieć dziś nowoczesna lodówka do 3000 zł

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.