/hamag/assets/nikesize-slajder-960-jpg-3933.jpeg

Nike w wersji plus size

Nike w nowej kampanii zdecydowało się na niesztampowe podejście – nową kolekcję sportowych staników promują modelki plus size.

Data publikacji: 02.08.2016

Joga jest dla każdego, niezależnie od jego kształtów (ang. Yoga is for everybody and every body). Oto motto Claire Fountain, znanej w Stanach Zjednoczonych instruktorki jogi. A także od niedawna modelki. Fountain wystąpiła bowiem jako jedna z gwiazd w najnowszej kampanii Nike Sports Bra Pro 101. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że instruktorka nie przypomina typowych sportsmenek, które kojarzymy z reklam Nike. Sportowy gigant postawił bowiem na krągłości.

68 tysięcy like’ów i ponad 2 tysiące komentarzy na Instagramie. Te liczby pokazują, że pomysł Nike jest strzałem w dziesiątkę. Takie były bowiem reakcje fanów na pierwsze zdjęcie kampanii Sport Bra 101 z modelką plus size, Palomą Elsesser. „Wygląda dziko” czy „dziękuję – w końcu możemy zobaczyć atletów we wszystkich kształtach i rozmiarach” – to tylko niektóre z komentarzy, jakie przeczytać można pod zdjęciem rozciągającej się modelki plus size. Zmiana dotychczasowej taktyki opłaciła się marce, kojarzonej dotychczas ze bardzo szczupłymi modelkami i atletkami o raczej mniejszych rozmiarach. Nowa strategia opiera się na idealnym dopasowaniu stanika do ciała. Każdego ciała, nie tylko tych w rozmiarze XS.

Nike umieszczając zdjęcia nowej kampanii, jednocześnie przeprowadza akcję uświadamiającą. Większość kobiet nosi zbyt duży obwód i zbyt małe miseczki . Podnieś ręce nad głowę. Jeżeli stanik przesuwa się w górę , może trzeba zdecydować się na mniejszy rozmiar – czytamy w social media marki. Kampania ukierunkowana na odpowiedzialność społeczną i wspieranie ruchu body empowerment to sprytny krok ze strony Nike, a siła viralu, jakim stałą się nowa kampania, jest w tym przypadku dużo bardziej opłacalna, niż standardowe kreacje. Przede wszystkim Nike otwiera się na nowych klientów, którzy mają nieco więcej kilogramów, ale chcą zacząć dbać o zdrowie. Dlatego do swojej oferty wprowadziło nowe rozmiary staników, aż do miseczki F. Mimo wszystko decyzja, by produkty z kategorii fit reklamowały puszyste osoby może wzbudzać kontrowersje, zwłaszcza u dotychczasowych klientów marki. Czy Nike, zdecyduje się konsekwentnie wdrażać nowe podejście i zmienić charakter swojej komunikacji? To zależy od dochodów jakie przyniesie jej Sport Bra Pro 101. My nie mielibyśmy nic przeciwko temu.



Źródło: NY dailynews

Zobacz także

Trendy / #News

inkubator-1classic-jpg-11952

Inkubator dla czworonogów

Noworodki to istoty bardzo delikatne. Nie dotyczy to jedynie ludzi – kocie i psie maluchy też potrzebują opieki. Dlatego lubelski uniwersytet zainwestował w inkubator dla zwierząt.

Trendy / #News

talerz-classic-jpg-11766

Doznania znad talerza

Wiecie jak elegancko zjeść spaghetti, owoce morza, czy lasagnę? Czy kiedyś zestresowaliście się na oficjalnym obiedzie lub pogubiliście w etykiecie? Nie jesteście jedyni.

Trendy / #News

whisky-me-classic-jpg-11968

Whisky Me – trunek w wersji mini

Kojarzycie soczki w woreczkach, tak popularne w latach 90.? Dzięki pewnemu start-upowi, powracają, tylko że w wersji wysokoprocentowej jako Whisky Me.

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

W związku z tym informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administratorem Twoich danych będzie Benchmark Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwany jako Benchmark), jak również firmy będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług (dalej zwani jako "Partnerzy"). Współpraca ma na celu wyświetlanie i dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez benchmark.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Partnerów.

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
utrzymać sesję Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
pokazywać reklamy dopasowane do potrzeb i zainteresowań.


Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych parterów.

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Zaznaczając przycisk "zgadzam się" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług Benchmark: stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Benchmark oraz Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.