/hamag/assets/foto-big-jpg-1657.jpeg

Natura na ścianie – HOP DESIGN

Nowe produkty od HOP DESIGN zachwycają autentyzmem i przepięknymi motywami ze świata natury.

Data publikacji: 10.03.2016

Nowe grafiki HOP Design zaprojektował Bartek Bojarczuk, który tworzy także pod pseudonimem Illcat. Plakaty przestawiają m.in. Tatry, Bałtyk, Puszczę Białowieską i są wyrazem nostalgii do polskich landszaftów sprzed lat

„Wybrane miejsca są jak archetypy spokoju, wolności i siły natury. Ich prezentacja odbiega od obecnej rzeczywistości, gdzie możemy spodziewać się cywilizowanej i zorganizowanej turystyki. Obecnie te miejsca są uporządkowane, posiadają wytyczone szlaki, ścieżki rowerowe i tablice z QR-kodami do aplikacji. Choć wszystkie te nowości ułatwiły nam wypoczynek, to nostalgia za tymi magicznymi czasami pozostała” – opowiada Konrad Hulak, który wraz z Kingą Chmielarz są pomysłodawcami serii plakatów. Grafiki powstały w limitowanej edycji 100 sztuk. Każdy egzemplarz jest unikatowy, ponadto został sygnowany przez autora i ponumerowany.

„Taka grafika może być dobrym początkiem domowej kolekcji” – podkreśla Kinga Chmielarz. – „Celowo stworzyliśmy limitowaną liczbę egzemplarzy. Chcemy, aby plakaty miały wartość kolekcjonerską. Za kilkanaście lub kilkadziesiąt lat nasi potomkowie docenią posiadanie takich unikatów” – dodaje.

Plakaty wydrukowano w technologii sitodruku na ekologicznym papierze o gramaturze 220 g/m2. Papier posiada strukturę filcu i cechuje się niezwykle bogatą gamą odcieni. Jest doskonałym materiałem do nadruków czarno-białych, gdy trzeba wydobyć detale półcieni i rastrów. 

Zobacz także

Trendy / #News

i-dz-icon-jpg-13185

Małe zmiany dla dużej różnicy

Już 22 kwietnia obchodzić będziemy Międzynarodowy Dzień Ziemi. Z tej okazji warto poszukać sposobów na to, by zadbać o naszą planetę.

Trendy / #News

ikea-wiosna-icon-jpg-13175

Wiosenny powiew świeżości w IKEA

Wraz z wiosną w sklepach IKEA pojawiają się nowości produktowe, pozwalające tchnąć nieco świeżości do naszych czterech ścian.

Trendy / #News

s-d-icon-jpg-13159

Sztuka w cyfrowej odsłonie

Sztuka i technologia coraz częściej się przecinają. Chociaż nie, to złe słowo – raczej się: uzupełniają. Najlepszym tego dowodem jest ogłoszona właśnie współpraca pomiędzy domem aukcyjnym DESA Unicum a firmą Samsung.